Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

Ja kondomkort kan de jo ha fks

Så ska vi se hvor gøy det er for 16åringene og bli spurt høyt og tydelig om de har kondomkort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det er dyrt spess med frakt

Ps har aldri sagt at verden skal forandre seg etter mine følelser?? Er som om dere klager på at dere ikke har øl så betyr ikke det at dere mener det må være dørsalg av øl

Jeg mener det bør være dørsalg av øl. Og ikke bare kjipt, skandinavisk øl, men herlige saker fra hele verden. I verst fall kan jeg gå god for en øl-bil som kommer to dager i uka.

Lenke til kommentar

Ps har aldri sagt at verden skal forandre seg etter mine følelser?? Er som om dere klager på at dere ikke har øl så betyr ikke det at dere mener det må være dørsalg av øl

Jeg mener det bør være dørsalg av øl. Og ikke bare kjipt, skandinavisk øl, men herlige saker fra hele verden. I verst fall kan jeg gå god for en øl-bil som kommer to dager i uka.

Jeg liker når du forsøker å fremprovosere respons. 10/10 poeng.

Skandinavia har veldig mye godt øl. Skal ikke lenger enn til den glade gjengen på Nøgne Ø i Grimstad før man finner øl i verdensklasse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte jo selvfølgelig på gutteting, som barberblader og andre hygieneting som gutta må ha.

Kanskje ikke like stort marked...?

Er vel det at de ikke kjøpes i like store mengder og blir dermed ikke så dyrt i lengden. Barberblader koster jo en del, men begge kjønn bruker jo det. Bleiekort og brødkort er jo nyttig for begge da.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

2) Likestillingsproblematikken kan fort bli et PR-mareritt.

Uh, du mener det er likestilt nå som damer får et tilbud som gutta ikke får?

Nei, men at det ikke blir et PR-mareritt av det når damer får et tilbud som ikke menn får, mens motsatt så blir det det. Ikke min skyld, men fakta.
Lenke til kommentar

Hvilke ting er det som selges i store mengder i butikken som er bare ment for menn da? Er jo nevnt barberingssaker, kondomer og deo, men disse bruker (eller kjøper) jo kvinner og. Prøver ikke være kranglete, bare kommer faktisk ikke på noen logiske produkter å ha et mannekort for.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker når du forsøker å fremprovosere respons. 10/10 poeng.

Skandinavia har veldig mye godt øl. Skal ikke lenger enn til den glade gjengen på Nøgne Ø i Grimstad før man finner øl i verdensklasse.

Jeg er ikke spesielt glad i Nøgne Ø. Ei heller Kinn, Atna og alle de andre som folk skryter av. Jeg kan drikke Hansa og Lervig, men det betyr ikke at jeg synes det er fasjonabelt av den grunn.

Jeg liker Lapin Kulta fra Finland, Stella Artois fra Belgia, Kronenbourg 1664 fra Frankrike, Brooklyn Lager og Summer Ale fra USA, men mest av alt elsker jeg Guinness fra Irland, Wychwood Hobgoblin fra England, og Staropramen og Starobrno fra Tsjekkia. Sånn utover det drikker jeg nå helst drinker. Kan gjøre så mye mer med sprit og blandevann enn med øl. Smaker bedre gjør det også. Fra en screwdriver til en caipirinha.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...