Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Jeg spurte i kassen på coop en gang om de hadde "norlevo". "Hvadda?" var responsen. "Angrepiller", svarte jeg. "Nei, det har vi ikke.. har vi det?" (Dama henvendte seg til en kollega). Kollegaen: "Hva da?". Meg: "Angrepiller". Kollegaen: "hæ?". Meg: "ANGREPILLER." Kollegaen: "hæ?" Meg: "ANGREPILLER!" Hun: "Nei, det har vi ikke."

Stod to unggutter på 18-19 år bak meg i kassen. Kl var 2255 og ellers var butikken helt stille som i graven.

Jaja, tenkte jeg. Da vet de i hvert fall at gamla foran dem i kassen er nypult.

Endret av darkness|
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan de ikke ha sånn på andre ting da eller ecentuelt ha et annet system som gjør at jeg slipper å få det kortet oppi trynet hele tiden? Sikkert ok for deg med dårlig råd, men irriterende for andre

Ja, jeg er nok den eneste som synes slike kort er ok. Alle andre deler ditt utrolig barnslige syn på at det er suuuuperekkelt å anerkjenne at det finnes bind og tamponger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Lol

Jeg synes ikke det er ekkelt, men irriterende og til tider ubehagelig? Jeg synes det er som å få irriterende reklamer opp på nettet

Lenke til kommentar

Lol

Jeg synes ikke det er ekkelt, men irriterende og til tider ubehagelig? Jeg synes det er som å få irriterende reklamer opp på nettet

Hvis du ikke vil ha reklamer på nettet så bruker du AdBlock.

Hvis du ikke vil kjøpe hygieneartikler så noen ser at du gjør det så bestiller du fra nettet.

Hvis du ikke får penger av foreldrene dine, og ikke av NAV, så skaffer du deg en jobb eller reduserer ditt forbruk.

Og i det følgende: anvend samme prinsipp. :)

Lenke til kommentar

Kan de ikke ha sånn på andre ting da eller ecentuelt ha et annet system som gjør at jeg slipper å få det kortet oppi trynet hele tiden? Sikkert ok for deg med dårlig råd, men irriterende for andre

Du har jo dårlig råd, har du sagt i tråden her før. Dette kortet må da være perfekt for deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg bruker allerede adblock, det var bare et eksempel.. Jeg er i utgangspunket ikke redd for at folk skal se meg kjøpe tamponger, men skjønner heller ikke hvorfor det skal bli noe styr av det. Dessuten har jeg alltids penger til tamponger

Kan de ikke heller ha det for ting som menn kan bruke også?? Deoer osv fks

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...