Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Nei akkurat nå er irriterende bleieavtaler for jenter det som irriterer meg mest Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Dørsalg av øl? Jeg fikk nettoop en briljant ide. Ølbil! Se for dere stimen av menn som løper etter bilen før den stanser. Og gleden i øynene over å få en kald sekspakning med seg hjem. LYKKE TIL med å få lov til det i dette landet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Haha. Jeg spurte i kassen på coop en gang om de hadde "norlevo". "Hvadda?" var responsen. "Angrepiller", svarte jeg. "Nei, det har vi ikke.. har vi det?" (Dama henvendte seg til en kollega). Kollegaen: "Hva da?". Meg: "Angrepiller". Kollegaen: "hæ?". Meg: "ANGREPILLER." Kollegaen: "hæ?" Meg: "ANGREPILLER!" Hun: "Nei, det har vi ikke." Stod to unggutter på 18-19 år bak meg i kassen. Kl var 2255 og ellers var butikken helt stille som i graven. Jaja, tenkte jeg. Da vet de i hvert fall at gamla foran dem i kassen er nypult. Endret 18. august 2014 av darkness| 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Angrepillere på vanlig butikk? Det har jeg aldri hørt om. Er det noen som har det? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Ja, har sett at noen butikker har det på lik linje med paracet, allergimedisin og graviditetstest. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Da må du se på skiltet om de har medisinutsalg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jammen da så, da vet vi det til neste gang jeg skulle trenge noe sånt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Kan de ikke ha sånn på andre ting da eller ecentuelt ha et annet system som gjør at jeg slipper å få det kortet oppi trynet hele tiden? Sikkert ok for deg med dårlig råd, men irriterende for andre Ja, jeg er nok den eneste som synes slike kort er ok. Alle andre deler ditt utrolig barnslige syn på at det er suuuuperekkelt å anerkjenne at det finnes bind og tamponger. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Lol Jeg synes ikke det er ekkelt, men irriterende og til tider ubehagelig? Jeg synes det er som å få irriterende reklamer opp på nettet Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg vil ha en angrepille for alt som er ille. Jeg er forresten ikke ektefødt. De giftet seg lenge etterpå. Så da vet dere det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jammen da så, da vet vi det til neste gang jeg skulle trenge noe sånt.Det asmme gjelder for øvrig soppsalve ... og avføringsmiddel, og ... ja dere skjønner kanskje greia. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Din bastard. Tenk om jeg hadde utseendet til Jon Snow ja... da hadde jeg blitt lykkelig. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Lol Jeg synes ikke det er ekkelt, men irriterende og til tider ubehagelig? Jeg synes det er som å få irriterende reklamer opp på nettet Hvis du ikke vil ha reklamer på nettet så bruker du AdBlock. Hvis du ikke vil kjøpe hygieneartikler så noen ser at du gjør det så bestiller du fra nettet. Hvis du ikke får penger av foreldrene dine, og ikke av NAV, så skaffer du deg en jobb eller reduserer ditt forbruk. Og i det følgende: anvend samme prinsipp. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 http://m.9gag.com/gag/aGV9Amz Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Kan de ikke ha sånn på andre ting da eller ecentuelt ha et annet system som gjør at jeg slipper å få det kortet oppi trynet hele tiden? Sikkert ok for deg med dårlig råd, men irriterende for andre Du har jo dårlig råd, har du sagt i tråden her før. Dette kortet må da være perfekt for deg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hva faen er et hygiene-kort? Hver fjerde pakke bind/tamponger gratis. Greit nok. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Åja. Er vel bare jenter som har sånt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg bruker allerede adblock, det var bare et eksempel.. Jeg er i utgangspunket ikke redd for at folk skal se meg kjøpe tamponger, men skjønner heller ikke hvorfor det skal bli noe styr av det. Dessuten har jeg alltids penger til tamponger Kan de ikke heller ha det for ting som menn kan bruke også?? Deoer osv fks Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Kondomkort? Det trenger ikke jeg iaf... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg