Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nesten-ulykke for noen minutter sida, bare millimeter fra å kutte meg over hovedpulsåra på håndleddet..

Huff da, hva skjedde?

En litt skarp kant på undersida av den skuffen man heller i vaskemiddelet for vaskemaskin som jeg skrapa undersida av håndleddet borti, inkludert over ene blodåra, som resulterte i et litt langt sår.

Heldigvis rispa jeg ikke dypt nok til å gå gjennom huden på akkurat det området hvor åra går ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten-ulykke for noen minutter sida, bare millimeter fra å kutte meg over hovedpulsåra på håndleddet..

Huff da, hva skjedde?

En litt skarp kant på undersida av den skuffen man heller i vaskemiddelet for vaskemaskin som jeg skrapa undersida av håndleddet borti, inkludert over ene blodåra, som resulterte i et litt langt sår.

Heldigvis rispa jeg ikke dypt nok til å gå gjennom huden på akkurat det området hvor åra går ;)

Living life in the fast lane!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

men hoggormen er uansett ekle å se på blir helt skjelven av bare bilder av slanger så fælt er det

ps hater når jeg skal en svipptur for å kjøpe tamponger på kiwi så sitter den hunken i kassen og spør om jeg har mensenkort og om jeg vil ha liksom hallo jeg vil ikke diskutere min mensen med de i kassen og resten av butikken!!!!!!! sikkert noen som synes det er en grei ordning men liker ikke at alle skal vite at jeg spruter blod

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på "Stark" og "Extra Stark" snus?

Det er så mange gode snuser som er "Stark", men lurer på om de er noe svakere, egentlig.

F.eks Skruf Stark Løs - Hvorfor har de ikke Skruf Xtra Stark Løs? :(

Høyere nikotininnhold om jeg ikke husker helt feil. Husker ikke nøyaktig hvor mye, men.

Lenke til kommentar

Det er så mange gode snuser som er "Stark", men lurer på om de er noe svakere, egentlig.

Høyere nikotininnhold om jeg ikke husker helt feil. Husker ikke nøyaktig hvor mye, men.

Jo, det regnet jeg med. Jeg lurer å om mengden er så stor at det utgjør noe betydelig forskjell effekt-vis.

Lenke til kommentar

Jo, det regnet jeg med. Jeg lurer å om mengden er så stor at det utgjør noe betydelig forskjell effekt-vis.
Fant en nettside back in the day med info om dette. Mener å huske skruf orginal (portion) hadde 11mg, stark 14, extra 16 og thunder 19 elns.

Edit: øøøøh. Thunder har 16mg skruf extra stark har mindre

Og porsjon har mer enn løs :p

Endret av anonympappkasse
Lenke til kommentar
ps hater når jeg skal en svipptur for å kjøpe tamponger på kiwi så sitter den hunken i kassen og spør om jeg har mensenkort og om jeg vil ha liksom hallo jeg vil ikke diskutere min mensen med de i kassen og resten av butikken!!!!!!! sikkert noen som synes det er en grei ordning men liker ikke at alle skal vite at jeg spruter blod

Nei, skjerp deg da. Og det er ikke å "diskutere mensen" å få et hygienekort, du utveksler da ikke detaljer om lukt og konsistens for å få tak i det. Han gjør jobben sin, og du kan spare penger. Slutt å tenk som en tolvåring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Nei det er unødvendig styr kan man ikke få kjøpe ting uten de skal kommentere det?? Hvis du googler det ser du fort at jeg er ikke den eneste som tenker sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei det er unødvendig styr kan man ikke få kjøpe ting uten de skal kommentere det?? Hvis du googler det ser du fort at jeg er ikke den eneste som tenker sånn.

Da handler du på nettet neste gang, for verden kommer åpenbart ikke til å forandre seg etter kun dine følelser. :)

http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/Intim%20og%20underliv/Bind%20og%20tamponger2/default.aspx

Lenke til kommentar

De kommenterer jo ikke det faktum at du har mensen, de tilbyr deg en god avtale som gjør at du får billigere hygieneprodukter. Hvordan i all verden kan du få det til å bli negativt? Det er som om du vil ha problemer i livet ditt, så du bare finner på noe random å klage på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Nei det er dyrt spess med frakt

Ps har aldri sagt at verden skal forandre seg etter mine følelser?? Er som om dere klager på at dere ikke har øl så betyr ikke det at dere mener det må være dørsalg av øl

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Kan de ikke ha sånn på andre ting da eller ecentuelt ha et annet system som gjør at jeg slipper å få det kortet oppi trynet hele tiden? Sikkert ok for deg med dårlig råd, men irriterende for andre

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...