Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Tja, spørs hva slags preferanser man har, det. Om man er litt masokist av seg kan jo dette bli en virkelig flott hyggestund =D

Du sier noe der, ja... :hmm:

Du får dra med deg læreren inn der og voldta han/henne :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Du får dra med deg læreren inn der og voldta han/henne :p

Det er en hun.

Men jeg tenkte mer på å, ehm, jah, hente deg? Jeg vet du vil!

Jeg er alltid klar for deg vet du! <345

Lenke til kommentar
Aah, ok. Jeg begynte å laste ned Opera på skolepc-en men da fikk jeg kjeft.

Akk, ja, skole-PC-er ...

Administratorsoppene har jaggu meg klart å deaktivere tabs i IE, som er den eneste browseren vi får lov til å bruke. Men full Adobe Photoshop-pakke til alle brukere ser de ikke noe overflødig med.

Lenke til kommentar

Haha! Jeg prøvde meg på å få gjennomslag for sitelisens her på huset, det forslaget ble skutt med kanon av de som sitter på pengesekken - noe som forsåvidt er forståelig da Adobes programpakker ikke akkurat er gratis.

Hva er årsaken til at de har deaktivert tabs? Akkurat det lurer jeg litt på.

Lenke til kommentar
Administratorsoppene har jaggu meg klart å deaktivere tabs i IE, som er den eneste browseren vi får lov til å bruke. Men full Adobe Photoshop-pakke til alle brukere ser de ikke noe overflødig med.

Om man har en site-lisens ser jeg egentlig ikke problemet. Man legger jo ikke inn ting for ting på hver PC.

Lenke til kommentar
Hva er årsaken til at de har deaktivert tabs? Akkurat det lurer jeg litt på.

Man vet aldri hva de tullingene tenker. Jeg fikk orden og oppførsel-merknad og møte med rektor etter å ha brukt filutforskeren i 7-zip til å opprette mappen "Hai dar" på skrivebordet til en klassekamerat ...

Lenke til kommentar
Om man har en site-lisens ser jeg egentlig ikke problemet. Man legger jo ikke inn ting for ting på hver PC.

Sant nok, uten at jeg helt skjønner vi de skal med en slik lisens. Uansett, det jeg reagerte på var egentlig den kontrasten. De deaktiverer en basisfunksjon i nettleseren samtidtig som de legger inn utrolig avansert bilderedigeringsprogramvare verdt, vel, veldig mye.

Lenke til kommentar
God morgen igjen. :)

God morgen, *insert old name here* =D

Hva skjer for tiden?

Btw, CMS-et jeg jobber med nå begynner å komme seg. Kan fint brukes som publiseringssystem på vår flotte nettside der vi skal ta over verden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...