anonympappkasse Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Fy faen så mye pisspreik dere kan om alkohol. Aldri pisspreik når det gjelder alkohol. Men det er mye pissing når det gjelder alkohol 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=1eO5U_uN7DQ Utfordrer dere til å høre hele. (Gogogo Datasmurf!) L4r5 klikka etter 3 min. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg kjøpte en alt for trang bukse for noen dager siden bare fordi den var billig tror grunnen til prisen er for den ikke passer til noen Bildeeeeeeeeee 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 www.personal.psu.edu/afr3/blogs/SIOW/2011/09/do-you-get-drunk-faster-with-a-straw-1.html Nei. Du blir ikke fullere av å bruke sugerør Jeg sa at man blir raskere full, aldri at man ble fullere. Og de fleste drikker som regel litt raskere med sugerør, det fører til at man blir raskere full. Den andre delen er jeg usikker på, men den gir jo noe mening.. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hvis du vil bli fort full så trekk ut en tann og hell sprit oppi hullet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg kjøpte en alt for trang bukse for noen dager siden bare fordi den var billig tror grunnen til prisen er for den ikke passer til noen Bildeeeeeeeeee haha nei fikk den faktisk på meg sitter som et skudd borsett fra den er for kort men det er vel prisen man må betale for lange slanke ben;((((( Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=1eO5U_uN7DQ Utfordrer dere til å høre hele. (Gogogo Datasmurf!) L4r5 klikka etter 3 min. Kjedelig sang. Ikke noe irriterende med den. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg kjøpte en alt for trang bukse for noen dager siden bare fordi den var billig tror grunnen til prisen er for den ikke passer til noen Bildeeeeeeeeee haha neifikk den faktisk på meg sitter som et skudd borsett fra den er for kort men det er vel prisen man må betale for lange slanke ben;((((( BILDE Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 ikke vær så streng Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Om 6 timer sitter jeg på flyet til sydens land. <3 Du har lang ferie du da med andre ord. Det er mange land i "Syden" . Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Om 6 timer sitter jeg på flyet til sydens land. <3 Du har lang ferie du da med andre ord. Det er mange land i "Syden" . Tenk om han flyr over alle sammen på kort tid. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det her vil jeg begynne med, ser festlig ut. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Om 6 timer sitter jeg på flyet til sydens land. <3 Du har lang ferie du da med andre ord. Det er mange land i "Syden" . Tenk om han flyr over alle sammen på kort tid. Det blir en stusselig ferie . Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Om 6 timer sitter jeg på flyet til sydens land. <3 Du har lang ferie du da med andre ord. Det er mange land i "Syden" . Nei nei, man drar enten på ferie til Spania, Hellas eller syden, derav konklusjonen at syden er et land. Lars: kos deg. Husk å ikke skremme urfolket med bleike lår! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 er jeg en crazy geek om jeg sier at jeg savner lærerene litt og gleder meg til å se de igjen?????? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg savner ikke mine lærere. Savner dama. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Gikk forbi Elkjøp i går. Far til sønn: Ja nå har jeg skaffet en god slant penger, så nå er det bare å gå inn her og velge ut akkurat det du vil ha. Suspicous. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Luckyyy Søker noen som kan stryke meg på armen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg