Kv84 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hver gang kv84 vil ha oppmerksomhet nevner hun breivik og får det i bøtter og spann. Kvalmt. Kast henne i samme som han for min del, men bare teit å skrive om slike lyster på et forum..Om jeg hadde følt meg tiltrukket til Breivik hadde jeg skammet meg noe forferdelig og holdt det for meg selv, og absolutt ikke dyrket denne lysten eller skrevet offentlig om den. For all del ikke bli gravid Kv84, aldri ok?? Troll eller ikke Nei, sant det. Kan umulig bli noe positivt avkom av den kjerringa der. Kast meg gjerne inn der! Kjære deg, du hører nok ikke til i fengsel, men på et mentalsykehus Men hvorfor kommer de ikke å henter meg? Fordi du forteller om dine syke tanker til oss, og ikke fastlegen din? Jeg har gitt han brukernavnet mitt og sagt jeg skriver her og på Kg om Breivik. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hver gang kv84 vil ha oppmerksomhet nevner hun breivik og får det i bøtter og spann.Kvalmt. Kast henne i samme som han for min del, men bare teit å skrive om slike lyster på et forum..Om jeg hadde følt meg tiltrukket til Breivik hadde jeg skammet meg noe forferdelig og holdt det for meg selv, og absolutt ikke dyrket denne lysten eller skrevet offentlig om den. For all del ikke bli gravid Kv84, aldri ok?? Troll eller ikkeNei, sant det. Kan umulig bli noe positivt avkom av den kjerringa der. Kast meg gjerne inn der! Kjære deg, du hører nok ikke til i fengsel, men på et mentalsykehus Men hvorfor kommer de ikke å henter meg? Hva med barna han drepte? Hva tenker du om det? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Tanken på at han kan lese dette gjør meg kvalm. Hvor er overmoden? Har vi skremt en til vekk? Endret 17. august 2014 av anonympappkasse Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Flott sitering, jenter. 2 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Er det noen som husker Country-gospel med Cowboy twillingene? At det var? Litt sang og musikk. Med Cowboy twillingene https://www.youtube.com/watch?v=aLZNzwDMtdY Du store all verden, dette var fascinerende 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Vet det, spilte meg halvt ihjel på Zelda men nå har jeg så mye angst at jeg ikke klarer å distrahere meg med noe spill eller film. Kanskje du skulle gå ut i den virkelige verden istedenfor å pådra deg angst av spill. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Flott sitering, jenter. Hahah sorry.. Om jeg skal være ærlig så skjønner jeg meg ikke helt på siterings-sopplegget ennå. Flaut Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Flott sitering, jenter. Hahah sorry.. Om jeg skal være ærlig så skjønner jeg meg ikke helt på siterings-sopplegget ennå. Flaut Verre det, enn å skrive om ABB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Du er iallefall ikke alene om det kinderlinda:S Skjønner ikke hvordan man får det til å ikke bli så mye ha meg unnskyldt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Wow der burna du henne asxPPPxD;Pp Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Den nye bitche-kafeen Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nettopp spurt en moderator om å bli kastet ut i ett år, håper jeg blir det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Neida unnskyld la oss alle være venner du er sikkert en bra person Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Kom moderatorer, dere må stenge meg ute i ett år! Takk! Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nå skal jeg se en knallfilm og spise god is. Hadet. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg har da ikke bitchet i det hele tatt? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nå skal jeg se en knallfilm og spise god is. Hadet. Hade, ses kanskje om ett år haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg