Delvis Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Er det noen som husker Country-gospel med Cowboy twillingene? Det var kjekke programmer. Der sa politikerne mer intressanne ting enn i vanlige debatter. De pleide være gjester der. Ps. Unnskyld at jeg skriver som en gris på en søndag, måtte redigere noe rot. Endret 17. august 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Er det noen som husker Country-gospel med Cowboy twillingene? At det var? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Etter at jeg leste innlegget ditt, Delvis, føler jeg meg som om jeg er på en real syretripp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Er ikke bare se og hør det står om kongefamimien gitt. Jeg synes det er problematisk at pengene som kunne blitt brukt på fks psykisk helse og barnevern blir brukt på rådyre klær til mette marit. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hun fortjener det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nei hvorfor?? Bare for hun giftet seg inn i kongefamilien eller Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nei hvorfor?? Bare for hun giftet seg inn i kongefamilien eller Mhm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 hater henne hater staten det er forferdelig hvordan de bruker penger på henne samtidig som de fyller opp barnevernsinstitusjonen med uskyldige barn der dagsprogrammet består av voldtekt, slåssing og narkotika Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Er ikke bare se og hør det står om kongefamimien gitt. Jeg synes det er problematisk at pengene som kunne blitt brukt på fks psykisk helse og barnevern blir brukt på rådyre klær til mette marit. Kjøper bare stygge/ubrukelige hatter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Er ikke bare se og hør det står om kongefamimien gitt. Jeg synes det er problematisk at pengene som kunne blitt brukt på fks psykisk helse og barnevern blir brukt på rådyre klær til mette marit. Kjøper bare stygge/ubrukelige hatter... ja det og skal hun først kjøpe ting kan det vel se ut som noe annet enn karnevalkostymer Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Er det noen som husker Country-gospel med Cowboy twillingene? At det var? Litt sang og musikk. Med Cowboy twillingene https://www.youtube.com/watch?v=aLZNzwDMtdY Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Er dette musikken du drikker til Delvis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 http://thoughtcatalog.com/rachel-hodin/2013/12/18-things-girls-love-to-do-alone-but-will-never-admit/ nei, bare nei 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg håper Mette-Marit tømmer statskassa og kjøper opp hele veskebransjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Ps hvordan få motivasjon til å trene til uka frister ikke at all skjønner nesten ikke vitsen med det what is life even Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Drit i trening. Drikk øl. Drit i trening. Drikk øl. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Ps hvordan få motivasjon til å trene til uka frister ikke at all skjønner nesten ikke vitsen med det what is life even Jeg meldte meg inn i et treningsenter med crossfit gruppetimer, da blir man liksom "presset til å trene". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg