Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 men får ikke penger av nav siden jeg går på skole Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 SIden du bor hjemme mener du vel nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 det også men føler det var noe med skolen også Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Hadde du vært arbeidsledig hadde du kanskje fått noe? Uansett så har du vel mat, klær, tak over hodet, medisiner, tannlege etc, fra foreldra dine? Hvis de ikke har råd til dette, så har du krav på litt sosialhjelp, tror jeg. Ville ikke kalt meg fattig da, i såfall, men... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 ja har ikke fattige foreldre, men jeg har ikke råd til å betale noe selv som fks bompenger, bensin, regning fra biblioteket osv Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 De krever at du tjener penger selv? Men du får ikke jobb? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 ja har ikke fattige foreldre, men jeg har ikke råd til å betale noe selv som fks bompenger, bensin, regning fra biblioteket osv Regning fra biblioteket? 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Nav har rett til å nekte deg hjelp visst du mottar stipend, men visst det er sånn at 90% går til husleie blir det vel noe annet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Velvelvel, det er mange måter å tjene penger ^^ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 ja har ikke fattige foreldre, men jeg har ikke råd til å betale noe selv som fks bompenger, bensin, regning fra biblioteket osv Regning fra biblioteket? har fått purringer i flere månder for en bok jeg mener jeg har levert nå fikk jeg nettopp en på over 600 kr og beskjed om at jeg er utestengt elns Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Du har tydeligvis ikke levert den. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Du kan ikke gjøre noe for foreldrene dine da? Sånn oppvaskmaskinen... plenklipp... storrengjøring... så får du ukeslønn. Ellers kan du vel forhøre deg om noen vil betale litt for forefallende arbeid som nevnt over. Samtidig mens du søker etter jobb. Vetta faen jeg, har ikke jobb, men jeg er genial da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Er ikke sikker MEN i tillegg fikk jeg purring på fire andre bøker som jeg er helt sikker på at jeg leverte for noen uker siden??? lurer på om dette er en eller annen sleip metode kommunen bruker for å tjene penger haha kan jo spørre men de synes jo jeg bør søke flere jobber for blir fort dyrt for de om jeg skal ha betaling for alt husarbeid jeg gjør Endret 16. august 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Legg parkeringsbøter på feilparkerte biler, men skriv ditt nummer. Legg brev i postkassen til folk, "Støtt Røde Kors og sett inn penger til konto X" og skriv ditt kontonummer. Finnes løsninger i fleng Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Bare husk at pepperkaker ærlig og rederlig kjøpt smaker bedre enn stjålne pepperkaker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 haha har ikke samvittighet til sånt as kanskje jeg må sette meg på gata med et "jeg er sulten"-skilt Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Nå kan du angre deg på at du ble "nigg", nå vil de tro du er romatigger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 ja fasan nå sklir jeg rett inn i gjengen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Hvis du oppfører deg som en mongo på gata og tigger penger vil folk ha sympati og gi deg mer penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg