Skjeggape Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Oj dæven.. Family Guy sto å gikk på tven i bakgrunnen akkurat, fulgte ikke med men hørtes ut som noen som slo golf akkurat.. idet golfkøllen treffer ballen så hører jeg rett etterpå kjøleskapet sin anti-frost jobbe og bråke, og det hørtes helt som om golfballen (i Family Guy) traff kjøleskapet... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) NATURLEGEMIDDEL IKKE SANT, DET ER JO DRITBRA, IKKE SÅNT SYNTETISK DRITT, ALT SOM KOMMER FRA NATUREN ER BRA FOR DEG. Jepp. http://www.williamrubel.com/amanita-muscaria-is-edible-if-parboiled/ Endret 15. august 2014 av Gyr0 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 "Lik dette innlegget hvis du skal drikke øl i dag" 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg elsker dette forumet Hva er det nå da? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Hva er galt med cola ? VISSTE DU AT DET VAR KOKAIN I COLA FØR? DERFOR DET KALLES "COKE", FORDI KOKAIN LIKSOM. Tror ikke det var kokain, men var noe fra "coca-planten" har jeg rykter om. NATURLEGEMIDDEL IKKE SANT, DET ER JO DRITBRA, IKKE SÅNT SYNTETISK DRITT, ALT SOM KOMMER FRA NATUREN ER BRA FOR DEG. Ja. SHHHHH, inne stemme plzzz Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Coka Cola - Cocaine Coca-Cola once contained an estimated nine milligrams of cocaine per glass. In 1903, it was removed.[58] After 1904, instead of using fresh leaves, Coca-Cola started using "spent" leaves – the leftovers of the cocaine-extraction process with trace levels of cocaine. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Men på den tiden solgte de jo heroin som mirakelmedisin mot hoste. De visste ikke så mye om side effektene. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 A guy in a mask bursts into a sperm bank with a shotgun."Open the safe," he yells at the girl behind the counter. "But we`re not a real bank," she replies. "We don`t have any money. This is a sperm bank.""Don`t argue, open the goddamn safe or I`ll blow your head off," says the guy with the gun. She obliges and once she`s opened the safe door the guy says, "Take out one of the bottles and drink it." "But it`s full of sperm!" she replies nervously."Don`t argue, just drink it!" he says. She takes the cap off and gulps it down. "Take out another one and drink it too," he demands. She takes out another and drinks it as well.Suddenly the guy pulls off his mask and to the girl`s amazement it`s her husband. "There," he says, "it`s not that difficult is it!?!" 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Mørk humor er litt som mat. ... det er ikke alle som har det. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Sense of humour is like an ass. Everybody has one. And in some cases it smells like shit. Endret 15. august 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Elsker folk som prøver snike i kø. Kom to damer, en fra vær side, mens jeg venter på tur. WTF. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 NATURLEGEMIDDEL IKKE SANT, DET ER JO DRITBRA, IKKE SÅNT SYNTETISK DRITT, ALT SOM KOMMER FRA NATUREN ER BRA FOR DEG. Jepp. Ingenting galt med amanita muscaria. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg elsker dette forumet Hva er det nå da? Er bare noen interessante mennesker her inne. Hehe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Er bare noen interessante mennesker her inne. Hehe.Ja, psykologistudenter hadde nok kunne fullført utdanningen sin bare ved å analysere innleggene her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Vel hjemme etter nesten en fire timers flytur med barn som skrek og gråt HELE turen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg satt ved siden av en sånn og mammaen sin på fly i 3 timer selv i sommer. Han var heldigvis stille halvparten av tida. Så ble det hyling når han ble lei av å sitte stille. Bleh. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Vel hjemme etter nesten en fire timers flytur med barn som skrek og gråt HELE turen Fly skulle hatt en egen barneavdeling helt bak i flyet hvor barn og foreldre måtte sitte, resten av flyet burde hatt aldersgrense 10+ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Enig!! Verste var at den ene ungen "kjeftet" på foreldrene sine hele tiden?? Kan de ikke gi han skikkelig oppdragelse og for en gang skyld kjefte litt på drittungen sin før resten av flyet gjør det Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Gah, to dager uten koffein, og så brøt jeg sammen og kjøpte meg en cola. Ja ja, om ikke annet trenger jeg det for å holde meg våken på "vakt" utover ettermiddagen. Trodde du hadde slutta med cola og gått over til pepsi max ? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Gah, to dager uten koffein, og så brøt jeg sammen og kjøpte meg en cola. Ja ja, om ikke annet trenger jeg det for å holde meg våken på "vakt" utover ettermiddagen. Jeg har en på 1,5 liter nå. Enda jeg ikke skal på "vakt"; for jeg jobber ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg