L4r5 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg har aldri vært borti noen tannleger som har brukt noe annet enn uparfymerte hansker og utstyr. Men luktfritt er det ikke. Engangshansker av latex lukter, ikke overraskende, latex. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Ja æsj blæ. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Skal til rannlegen på mandag, regner med det blir dyrt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 En kollega klarte å overbevise tannlegen om at grunnen til at kjeften hans ser ut som et bombenedslag er at han har vært "deprimert" etter at mora døde for 5 år siden, i tillegg til voldsom tannlegeskrekk. Og han fikk legen sin til å sende over bevis for depresjonen. Og jaggu meg dekker ikke NAV 80% av regninga hans på over 100k. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Damn. Skjønner ikke hvordan folk er i stand til å lyve sånn. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 HOLY COW. Sleip han da. Jeg har faktisk fått en tannkjøttsykdom selv grunnet forsømmelse tidligere på grunn av alvorlig depresjon. Kanskje jeg skulle gått den veien også. Min mor hadde regning på 23.000 og hun fikk dekket 600. Det er jaggu dyrt med tannlege ja, så overrasker meg ikke at folk finner alternative løsninger for å få råd til det. Selv har jeg brukt 1700 hver måned i 3 måneder nå for den ene og den andre behandlingen. Blir dyrt i lengden, det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 En kollega klarte å overbevise tannlegen om at grunnen til at kjeften hans ser ut som et bombenedslag er at han har vært "deprimert" etter at mora døde for 5 år siden, i tillegg til voldsom tannlegeskrekk. Og han fikk legen sin til å sende over bevis for depresjonen. Og jaggu meg dekker ikke NAV 80% av regninga hans på over 100k.Og du veit 100% sikkert at det ikke har med tannlegeskrekk eller sånt å gjøre? Det er forresten ikke 80% de dekker. Heller ikke NAV som dekker det. Det er HELFO som dekker det og det er inntil to tredjedeler. NAV kan selvfølgelig gå inn å dekke mer hvis de mener at hans økonomi tilsier det. Da er det snakk om sosialstøtte på likt nivå som alle kan søke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg har faktisk fått en tannkjøttsykdom selv grunnet forsømmelse tidligere på grunn av alvorlig depresjon. Kanskje jeg skulle gått den veien også.Mitt råd er å prøve. Det som kreves er at du har en dokumentert psykisk og/eller somatisk tilstand som har gjort at tannstell og/eller oppfølging av tannlege har vært vanskelig eller umulig å gjennomføre. Har du i tillegg såkalt "uttalt tannlegeskrekk" (basicly at lege eller psykolog går god for at du har fortalt at du har tannlegeskrekk) kan du få dekket 2/3 av utgiftene om du ønsker narkose også. Uansett så lønner det seg alltid å gå til odontologisk fakultet for å få behandling. Da blir du enten behandlet av studenter eller med studenter tilstede, men det er mye penger å spare. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Når vi er inne på sovestillinger - noen andre som føler at man ikke klarer å slappe av når man ligger på ryggen om nettene? (...) Ja, det kan plutselig begynne å gjøre vondt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Kan ikke sove på verken ryggen eller magen. Sidestilling er det eneste som gjelder! Krølla rundt en pute. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Må si meg enig når det gjelder at sidestilling er the shit, men å krølle seg rundt ei pute er jeg ikke så fan av. Jeg foretrekker å krølle meg rundt en varm og god jentekropp. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg trodde du foretrakk de kalde og stive jentekroppene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Skal jeg ha noe stivt så er det hverken kaldt eller på en jentekropp. Nudge, nudge, wink, wink. Endret 14. august 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Menneske på ene sida, pute på andre sida! Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Er jo ikke alltid man har et menneske å holde, heller Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Gnagsår på snabelen. Hva hjelper? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Kan ikke sove på verken ryggen eller magen. Sidestilling er det eneste som gjelder! Krølla rundt en pute.Magen og siden funker for meg. Sover ekstra godt/raskere når jeg holder rundt jenta Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Ta deg en pause fra puling. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Ta deg en pause fra puling.Ja, det er jeg klar over. Men er det noe man kan gjøre for at det blir raskere bedre? Skjer som oftest når jeg ikke har sett dama på noen få dager. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg har store problemer med å sove med andre folk i senga. Damer, kompiser, fremmede. Ender bare opp med å stå opp igjen og vandre rundt til jeg sovner et annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg