Bytex Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Du er hvertfall rar. Er vettskremt for å være i Oslo, men blir småkåt av å bli glodd på på stranda..men for all del, ingenting feil i å være rar. Endret 14. august 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Vel, jeg skjønner jo godt at du ikke har døgnrytme, sånn som du farer frem til alle døgnets tider eller bruker hele dager i senga osv. Du er akkurat som meg. En dag i sengen i ny og ne er bare godt for sjela! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Vel, jeg skjønner jo godt at du ikke har døgnrytme, sånn som du farer frem til alle døgnets tider eller bruker hele dager i senga osv. Du er akkurat som meg. En dag i sengen i ny og ne er bare godt for sjela! Tror jeg skal ta dette som livsfilosofi. Tok pause fra fadderukeopplegg og gikk bare og la meg Meget god dag. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg blir småkåt av å se på jenter sykle. Er jeg rar? Tror kanskje mer det er tightsen som gjør det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jammen det var fordi jeg forbinder Oslo med et skummelt sted der folk blir voldtatt regelmessig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jammen det var fordi jeg forbinder Oslo med et skummelt sted der folk blir voldtatt regelmessig Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Vel, jeg skjønner jo godt at du ikke har døgnrytme, sånn som du farer frem til alle døgnets tider eller bruker hele dager i senga osv. Du er akkurat som meg. En dag i sengen i ny og ne er bare godt for sjela! Tror jeg skal ta dette som livsfilosofi. Tok pause fra fadderukeopplegg og gikk bare og la meg Meget god dag. Det gjør du nok rett i, ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Vel, jeg skjønner jo godt at du ikke har døgnrytme, sånn som du farer frem til alle døgnets tider eller bruker hele dager i senga osv. Du er akkurat som meg. En dag i sengen i ny og ne er bare godt for sjela! Det har du helt rett i. Jeg husker en gang på Steinkjer. Våkna og var klar for skolen, så at det var -33 ute, tok en vodkashot og plukka opp en bok fra nattbordet og følte meg ferdig med skolen for den dagen. Ble liggende i 14 timer å lese forskjellige bøker. Da hadde jeg lest 5 bøker og følte det var på tide å legge seg. Ingen grunn til å stå opp eller noe som helst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Se! Steinkjer! Du er trønder så det så! Fikk du ikke voldsomt vondt i rygg og nakke da? Og armene? Jeg blir helt ødelagt av å ligge i 2-3 timer og lese i senga. Endret 14. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg er ikke trønder. Jeg er fra Stavanger. Jeg studerte på Steinkjer, sammen med veldig mange andre fra rundt om i landet. Nord-Norge, Midt-Norge, Vestlandet, Sørlandet, og Østlandet. Merka det ikke før neste dag da jeg sto opp, men så lenge jeg ligger merker jeg ikke noe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Har også hatt sånne dager der jeg bare la meg etter jobb kl 16, sovna 2-3 timer, og ikke gadd å stå opp igjen før neste morgen. Men da følte jeg meg ganske jævlig også. Vondt i armer og bein. Endret 14. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Det er noe annet, da har du vært på jobb, jeg sto bare aldri opp den dagen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Hvis jeg blir liggende og ikke får sove i 3-4 timer begynner det å gjøre vondt i armer og rygg og sånt, for jeg ligger alltid på magen og leser eller knoter på ipad. Klarer ikke sove på rygg heller. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 På jobb i dag var det en bussjåfør som trodde at jeg kanskje var fra Øst-Europa, for det hørtes ikke ut som norsk er morsmålet mitt. Jeg visste ikke at jeg snakker så dårlig norsk. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Når vi er inne på sovestillinger - noen andre som føler at man ikke klarer å slappe av når man ligger på ryggen om nettene? Jeg må enten ligge på siden eller halvveis på siden og magen. Føler jeg slapper best av når jeg ligger halvveis vridd av en eller annen merkelig grunn. Legger jeg meg på ryggen klarer jeg rett og slett ikke å slappe av. Synes det er veldig rart, for tidligere har jeg stort sett alltid sovnet på ryggen og ikke klart å ligge på magen. Nå er det omvendt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 På jobb i dag var det en bussjåfør som trodde at jeg kanskje var fra Øst-Europa, for det hørtes ikke ut som norsk er morsmålet mitt. Jeg visste ikke at jeg snakker så dårlig norsk. Jeg kjenner en bærumskar som slår over til kebab-norsk når han snakker med sine mørkhudede venner. Det er litt rart. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Når vi er inne på sovestillinger - noen andre som føler at man ikke klarer å slappe av når man ligger på ryggen om nettene? Jeg må enten ligge på siden eller halvveis på siden og magen. Føler jeg slapper best av når jeg ligger halvveis vridd av en eller annen merkelig grunn. Legger jeg meg på ryggen klarer jeg rett og slett ikke å slappe av. Synes det er veldig rart, for tidligere har jeg stort sett alltid sovnet på ryggen og ikke klart å ligge på magen. Nå er det omvendt. Enig.. Før klarte jeg det ikke, men nå må jeg.. Jeg kan heller ikke ligge helt på magen, føler jeg skviser puppene elns.. Ekkelt.. Jeg må ligge på siden, helst i et slags stabilt sideleie med en pute mellom knærne og en arm rundt puten jeg har hodet på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg ligger halvveis på siden/magen når jeg sover, ene eller andre veien. Klarer ikke slappe av på rygg jeg heller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg legger meg på siden, ruller over på magen og våkner på ryggen. Ligger alltid på ryggen når jeg chiller i senga og leser. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Skifter tema et lite sekund; er jeg den eneste som tror at tannlegen hadde vert mindre skummelt for barn, og personer generelt, om de skaffet seg uparfymerte hansker og eller utstyr? Jeg tror det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg