Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg skjønner jo godt at du ikke har døgnrytme, sånn som du farer frem til alle døgnets tider eller bruker hele dager i senga osv. Du er akkurat som meg. :D

En dag i sengen i ny og ne er bare godt for sjela!

Tror jeg skal ta dette som livsfilosofi. Tok pause fra fadderukeopplegg og gikk bare og la meg Meget god dag.

Lenke til kommentar

Vel, jeg skjønner jo godt at du ikke har døgnrytme, sånn som du farer frem til alle døgnets tider eller bruker hele dager i senga osv. Du er akkurat som meg. :D

Tror jeg skal ta dette som livsfilosofi. Tok pause fra fadderukeopplegg og gikk bare og la meg Meget god dag.

Det gjør du nok rett i, ja

Lenke til kommentar

Det har du helt rett i. Jeg husker en gang på Steinkjer. Våkna og var klar for skolen, så at det var -33 ute, tok en vodkashot og plukka opp en bok fra nattbordet og følte meg ferdig med skolen for den dagen. Ble liggende i 14 timer å lese forskjellige bøker. Da hadde jeg lest 5 bøker og følte det var på tide å legge seg. Ingen grunn til å stå opp eller noe som helst.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke trønder. Jeg er fra Stavanger.

Jeg studerte på Steinkjer, sammen med veldig mange andre fra rundt om i landet. Nord-Norge, Midt-Norge, Vestlandet, Sørlandet, og Østlandet.

Merka det ikke før neste dag da jeg sto opp, men så lenge jeg ligger merker jeg ikke noe.

Lenke til kommentar

Når vi er inne på sovestillinger - noen andre som føler at man ikke klarer å slappe av når man ligger på ryggen om nettene? Jeg må enten ligge på siden eller halvveis på siden og magen. Føler jeg slapper best av når jeg ligger halvveis vridd av en eller annen merkelig grunn. :p Legger jeg meg på ryggen klarer jeg rett og slett ikke å slappe av. Synes det er veldig rart, for tidligere har jeg stort sett alltid sovnet på ryggen og ikke klart å ligge på magen. Nå er det omvendt. :p

Lenke til kommentar

På jobb i dag var det en bussjåfør som trodde at jeg kanskje var fra Øst-Europa, for det hørtes ikke ut som norsk er morsmålet mitt. Jeg visste ikke at jeg snakker så dårlig norsk.

Jeg kjenner en bærumskar som slår over til kebab-norsk når han snakker med sine mørkhudede venner. Det er litt rart.

Lenke til kommentar

Når vi er inne på sovestillinger - noen andre som føler at man ikke klarer å slappe av når man ligger på ryggen om nettene? Jeg må enten ligge på siden eller halvveis på siden og magen. Føler jeg slapper best av når jeg ligger halvveis vridd av en eller annen merkelig grunn. :p Legger jeg meg på ryggen klarer jeg rett og slett ikke å slappe av. Synes det er veldig rart, for tidligere har jeg stort sett alltid sovnet på ryggen og ikke klart å ligge på magen. Nå er det omvendt. :p

Enig.. Før klarte jeg det ikke, men nå må jeg.. Jeg kan heller ikke ligge helt på magen, føler jeg skviser puppene elns.. Ekkelt.. Jeg må ligge på siden, helst i et slags stabilt sideleie med en pute mellom knærne og en arm rundt puten jeg har hodet på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...