Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig trener som 19-åring? Hvordan har du fått relevant utdanning/erfaring til å være en god personlig trener?

(nysgjerrig, ikke frekk ellerno)

Har drevet med trening i mange år.. Jeg er ansatt av Stamina, du får spørre dem! Jeg var ansatt på treningssenter som sommerjobb, og der var jeg så flink å hjelpe folk på senteret at jeg fikk tilbud om å bli personlig trener hos de.

Lenke til kommentar

Forslag til must have steam-spill?

Well boyo.

Slimda on Steam

Kommer ann på sjanger, selvfølgelig.

Killing Floor (kommer snart en 2-er), Civ 5 (kommer snart Beyond Earth), Skyrim, XCOM (med utvidelser) og Warframe (gratis!) er en god start. Om du har mange timer til overs.

Om du ønsker kortere opplevelser;

Antichamber, Batman Arkham Asylum + City, Dust Elysian Tail, Electronic Super Joy, Far Cry 3 Blood Dragon, Giana Sisters, Hell Yeah!, LIMBO, Mark of the Ninja, Marlow Briggs, Metro-spillene, Mirror's Edge, Overlord, Prototype, Shadow Warrior, Stanley Parable, Spec Ops The Line, Transformers Fall of/war for Cybertron og Typing of the Dead.

Phew. Kom med noen favorittsjangre, så kan jeg sikkert finne litt mindre utvalg. :p

Lenke til kommentar

Hey, du får i det minste lønn for strevet. Bare ikke sløs det bort på midlertidig goder.

Nei, de pengene investeres i "prosjekt leilighet 2017". Det er tre ting som får meg til å ta på meg så mye jobb.

1. Fr hver dag jeg jobber, legger jeg en stein i grunnmuren til min framtidige bolig.

2. Jeg har hyggelige kolleger, stort sett hyggelige kunder og har hatt mye fint vær i sommer. Jeg trives vanligvis på arbeidsplassen min.

3. Jeg føler et ansvar for at ting går som de skal gå. Som jeg kanskje har nevnt før, jobber jeg med koordinering av buss for tog. Jeg vet at planleggerne ikke har fått dekket alle vaktene i sommer, så hvis ikke jeg er på jobb, betyr det kanskje at en kollega av meg må være der alene, mens arbeidsmengden ikke er noe mindre. Dette er i kombinasjon med at mange veteraner har sluttet, spesielt det siste året, og mer enn halvparten av de ansatte er nye i år. Mange av dem er overraskende flinke, men er selvsagt ikke utlært. Tilbakemeldingen jeg har fått fra bussjåførene, er at det er noen få viktige spillebrikker som styrer opplegget, og at de merker store forskjeller fra dag til dag avhengig av hvem som er på jobb.

Faen ta. Jeg skulle ta en liten blund etter jobb og så våknet jeg nå for kort tid siden, 7 timer senere. Nå får jeg i hvert fall ikke sove før jeg skal på jobb igjen i natt/morgen tidlig.

Jeg har ikke flere fridager i sommer og skal jobbe 70 timer de neste 8 dagene. Når jeg er ferdig neste uke, har jeg jobbet 49 skift på 51 dager. Det er godt at skolen begynner igjen snart, så jeg kan slappe av.

Jeg er så glad jeg er ferdig med skolen. For meg var det et mareritt!

Ikke fordi jeg er 14 år mentalt og bare "serriøst haater skolen lizm", men fordi skolen min var ikke et artig sted å være generelt. Lærerne brydde seg veldig lite om å lære bort, og brukte kjedelige metoder, som ikke var motiverende for elevene. Gjorde det bra i alle fag, og nå har jeg drømmejobben min. Jeg setter opp mine egne timer for neste dag (Jeg er personlig trener) og jobber ca 7 timer hver dag, som betaler bedre enn f.eks kassa på Kiwi. Så for min del er jeg glad jeg slipper mer skole. Kanskje høgskolen neste år da..

Det er en høyskole jeg går på, så de problemene har jeg ikke lenger. Jeg skulle gjerne vært ferdig nå, men jeg holder ut i tre år til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vært på Rockheim Hall of Fame. Veldig fine greier, god musikk, herlig underholdning og noen av mine favorittartister.

du er trønder, så da regner jeg med de er DDE, terje tysland og idol- chand?

Så feil kan man ta, Bytex. Ikke er jeg trønder, og ikke er noen av de i nærheten av mine favorittartister.

Eneste trønderske artist på scenen i kveld, var Øystein Dolmen, som mottok prisen sammen med Gustav Lorentzen sønn, og vips var Knutsen & Ludvigsen innlemmet i norsk rocks Hall of Fame. Ellers var det Øystein Sunde og deLillos.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...