Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får man automatiserte tog, slipper man at togsjåføren får mentalt sammenbrudd av å ha sett en menneskekropp sprekke ut over frontruta. Og da slipper man nok forsinkelser også. Bare å legge inn litt vaskemuligheter på fronten, slik som vindusspylergreiene på biler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

I dag opplevde jeg at en gammel mann stilte seg max en meter fra meg når jeg satt på en benk og studerte meg:Ss tebkte først det var litt tilfeldig men så bare sto han der og stirret så gikk jeg så sa han hei så fulgte han etter meg :(

Lenke til kommentar

I dag opplevde jeg at en gammel mann stilte seg max en meter fra meg når jeg satt på en benk og studerte meg:Ss tebkte først det var litt tilfeldig men så bare sto han der og stirret så gikk jeg så sa han hei så fulgte han etter meg :(

Så koselig :wee:

Lenke til kommentar

Faen ta. Jeg skulle ta en liten blund etter jobb og så våknet jeg nå for kort tid siden, 7 timer senere. Nå får jeg i hvert fall ikke sove før jeg skal på jobb igjen i natt/morgen tidlig.

Jeg har ikke flere fridager i sommer og skal jobbe 70 timer de neste 8 dagene. Når jeg er ferdig neste uke, har jeg jobbet 49 skift på 51 dager. Det er godt at skolen begynner igjen snart, så jeg kan slappe av.

Lenke til kommentar

Faen ta. Jeg skulle ta en liten blund etter jobb og så våknet jeg nå for kort tid siden, 7 timer senere. Nå får jeg i hvert fall ikke sove før jeg skal på jobb igjen i natt/morgen tidlig.

Jeg har ikke flere fridager i sommer og skal jobbe 70 timer de neste 8 dagene. Når jeg er ferdig neste uke, har jeg jobbet 49 skift på 51 dager. Det er godt at skolen begynner igjen snart, så jeg kan slappe av.

Jeg er så glad jeg er ferdig med skolen. For meg var det et mareritt!

Ikke fordi jeg er 14 år mentalt og bare "serriøst haater skolen lizm", men fordi skolen min var ikke et artig sted å være generelt. Lærerne brydde seg veldig lite om å lære bort, og brukte kjedelige metoder, som ikke var motiverende for elevene. Gjorde det bra i alle fag, og nå har jeg drømmejobben min. Jeg setter opp mine egne timer for neste dag (Jeg er personlig trener) og jobber ca 7 timer hver dag, som betaler bedre enn f.eks kassa på Kiwi. Så for min del er jeg glad jeg slipper mer skole. Kanskje høgskolen neste år da..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...