Emancipate Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg har vært vekke i 3 dager! OG SÅ SAVNER DERE IKKE MEG? nei, nå henger jeg meg selv Det hjelper ikke å true med det når du vet at vi uansett ikke savner deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 ".......Ja det e jo slik ungdomen like , hei hei !" Pass deg så ikke Kjartan kommer og tar deg Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (Jeg tuller selvfølgelig, jeg hopper heller forran trikken) Du som løp rundt på togskinnene i dag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (Jeg tuller selvfølgelig, jeg hopper heller forran trikken)Oh no, you don't! Er du klar over hvor egoistisk det er? Pendlerne har nok å slite med fra før og så skal du liksom forsinke dem enda mer. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (Jeg tuller selvfølgelig, jeg hopper heller forran trikken)Du som løp rundt på togskinnene i dag? Ja, jeg forsto ikle hvorfor det kjørte fra meg heletiden. Jeg stilte jo meg forran og alt. Neste gang så sjekker jeg rutetiden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Forbanna plagsomt når toget er forsinka fordi en tulling hopper foran toget en anna stasjon ja Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Får man automatiserte tog, slipper man at togsjåføren får mentalt sammenbrudd av å ha sett en menneskekropp sprekke ut over frontruta. Og da slipper man nok forsinkelser også. Bare å legge inn litt vaskemuligheter på fronten, slik som vindusspylergreiene på biler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Forslag til must have steam-spill? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Half-life 2, portal 1-2. Left for dead 2. av de jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 I dag opplevde jeg at en gammel mann stilte seg max en meter fra meg når jeg satt på en benk og studerte meg:Ss tebkte først det var litt tilfeldig men så bare sto han der og stirret så gikk jeg så sa han hei så fulgte han etter meg Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 I dag opplevde jeg at en gammel mann stilte seg max en meter fra meg når jeg satt på en benk og studerte meg:Ss tebkte først det var litt tilfeldig men så bare sto han der og stirret så gikk jeg så sa han hei så fulgte han etter meg En stalker altså ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 I dag opplevde jeg at en gammel mann stilte seg max en meter fra meg når jeg satt på en benk og studerte meg:Ss tebkte først det var litt tilfeldig men så bare sto han der og stirret så gikk jeg så sa han hei så fulgte han etter meg Så koselig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Han sto sikkert stille mens han kom i buksa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Æsj:( Prøvde å sitte der litt forfølte meg frekk om jeg stakk det var noen lange minutter Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Forslag til must have steam-spill? Metro 2033 og Metro Last Light Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 På vei til Sandefjord. Det er knallere enn smult. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Vært på Rockheim Hall of Fame. Veldig fine greier, god musikk, herlig underholdning og noen av mine favorittartister. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Faen ta. Jeg skulle ta en liten blund etter jobb og så våknet jeg nå for kort tid siden, 7 timer senere. Nå får jeg i hvert fall ikke sove før jeg skal på jobb igjen i natt/morgen tidlig. Jeg har ikke flere fridager i sommer og skal jobbe 70 timer de neste 8 dagene. Når jeg er ferdig neste uke, har jeg jobbet 49 skift på 51 dager. Det er godt at skolen begynner igjen snart, så jeg kan slappe av. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hey, du får i det minste lønn for strevet. Bare ikke sløs det bort på midlertidig goder. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Faen ta. Jeg skulle ta en liten blund etter jobb og så våknet jeg nå for kort tid siden, 7 timer senere. Nå får jeg i hvert fall ikke sove før jeg skal på jobb igjen i natt/morgen tidlig. Jeg har ikke flere fridager i sommer og skal jobbe 70 timer de neste 8 dagene. Når jeg er ferdig neste uke, har jeg jobbet 49 skift på 51 dager. Det er godt at skolen begynner igjen snart, så jeg kan slappe av. Jeg er så glad jeg er ferdig med skolen. For meg var det et mareritt! Ikke fordi jeg er 14 år mentalt og bare "serriøst haater skolen lizm", men fordi skolen min var ikke et artig sted å være generelt. Lærerne brydde seg veldig lite om å lære bort, og brukte kjedelige metoder, som ikke var motiverende for elevene. Gjorde det bra i alle fag, og nå har jeg drømmejobben min. Jeg setter opp mine egne timer for neste dag (Jeg er personlig trener) og jobber ca 7 timer hver dag, som betaler bedre enn f.eks kassa på Kiwi. Så for min del er jeg glad jeg slipper mer skole. Kanskje høgskolen neste år da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg