The Little Lucid Moments Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Kvinner har noen komplekse måter å svare nei på, her var en av dem. Etter hva jeg forstår er kvinner gode innen kryptologi. Fordi de krypterer meldingene. Knepet er å la et ord bety det motsatte av det man er "enig" i at det betyr, finnes sikkert enda mer kløktige illusjoner også. Ikke at jeg kjenner andre enn mamma. Nå var jeg som han sjarmøren her: Ikke rart jeg er alene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Nudelpus har vært borte lenger. Hun er kjekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Har blitt nigggg Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Etter hva jeg forstår er kvinner gode innen kryptologi. Kryptologi? Dagens. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) ... Det er min grunnlovsfestede rett å sette sammen ord som jeg selv ønsker. Syns det er ganske senil tankegang å klage på slike ubetydelige forsnakkelser fra andre. Hvis det ikke er noe mer betydningsfullt som beveger seg i ditt topplokk så vil jeg hevde du bør holde deg unna å rette på andre innen matematikk. Endret 12. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Det er også hans grunnlovsfestede rett å klage. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Det er også hans grunnlovsfestede rett å klage. Ja, for all del, han kan kaste bananer så mye han vil for min del. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Det er min grunnlovsfestede rett å sette sammen ord som jeg selv ønsker.Du får gjerne referere til paragrafen hvor dette spesifiseres. Syns det er ganske senil tankegang å klage på slike ubetydelige forsnakkelser fra andre.Det synes du bare fordi du gjør feil. Hvis det ikke er noe mer betydningsfullt som beveger seg i ditt topplokk så vil jeg hevde du bør holde deg unna å rette på andre innen matematikk.Non sequitur. Er det for mye å be om at folk bruker korrekte begreper? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Er det for mye å be om at folk bruker korrekte begreper? Da dette ikke er et faglig forum innen matematikk er det faktisk helt irrelevant. Det som derimot er relevant, er å unngå at 50% av ens innlegg i en tråd består av sure oppgulp iblandet en flau demonstrasjon av finkultur og hva man kan av begreper på latin. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Igjen bommer du hardt. Det er fransk. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Igjen bommer du hardt. Det er fransk. Tøv. http://en.wikipedia.org/wiki/Non_sequitur_%28logic%29 Non sequitur (Latin for "it does not follow") Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Da dette ikke er et faglig forum innen matematikk er det faktisk helt irrelevant.Javisst, glemte at det bare var i matematikken at ord trengte å bety noe. Det som derimot er relevant, er å unngå at 50% av ens innlegg i en tråd består av sure oppgulp iblandet en flau demonstrasjon av finkultur og hva man kan av begreper på latin.Du vet, det hadde ikke vært prolaps dersom du hadde rablet presist. Igjen bommer du hardt. Det er fransk.Non sequitur er latin. Endret 12. august 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Du vet, det hadde ikke vært prolaps dersom du hadde rablet presist. Innen muntlig tale er det gjerne en inneforstått regel å se på budskapet bak ordene. Jeg vil anta du skjønte hva jeg mente, i og med at du rettet på ordet. Du vet, det hadde ikke vært prolaps dersom du hadde rablet presist. Flott. Jeg kan også google opp litt latin: ad hominem. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Innen muntlig tale er det gjerne en inneforstått regel å se på budskapet bak ordene. Jeg vil anta du skjønte hva jeg mente, i og med at du rettet på ordet.Helt til du begynner å diskutere astronomi. Du vet, det hadde ikke vært prolaps dersom du hadde rablet presist.Flott. Jeg kan også google opp litt latin: ad hominem. Hvorfor antar du jeg trenger å søke det opp? Det er ikke ad hominem, forøvrig, det er meg som ironisk og humoristisk demonstrerer hvorfor det er viktig at ord betyr hva de betyr og at vi må bruke begreper korrekt. Endret 12. august 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Neinei, var absolutt ikke sånn ment men en dag uten aktivitet kvalifiserer ikke til å være borte i mil mening, da må det flere døgn til.Jada, jeg bare valgte å misoppfatte det for gøy. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Er det for mye å be om at folk bruker korrekte begreper?Nei, men det er for mye å forvente at man alltid skal få det man ber om. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Jeg har vært vekke i 3 dager! OG SÅ SAVNER DERE IKKE MEG? nei, nå henger jeg meg selv (Jeg tuller selvfølgelig, jeg hopper heller forran trikken) Endret 13. august 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg