darkness| Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) I alle dager. Denne dagen har jeg fått høre mye, og fått mange rare tilbud og forslag, gitt. Man skal høre mye før ørene faller av. Eller øynene popper ut.. Endret 12. august 2014 av darkness| Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 bl.a. at du er ganske nice til å være asian 2 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Det må da spørs hvem det er det vel? Hvis det er noen man liker veldig godt blir man lei seg. Hvis ikke er man syk. Blir ikke så påvirket jeg heller. Jeg har aldri møtt han. Men det er ingenting som er noe mer riktig enn annet. Selv om det virker litt rart å "highfive" at man ikke bryr seg om noen har tatt livet sitt... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Nei "han". Akkurat han kjente jeg også lite til. Men du skjønte vel at jeg mente sånn generelt. Noen liker han, andre liker andre. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Darkness er diggeste milfen uanz. Nuff said Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg vet ikke hvem Robin Williams er engang, hvis ikke det er han sangeren som var pop for mange år siden. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg vet ikke hvem Robin Williams er engang, hvis ikke det er han sangeren som var pop for mange år siden. Samme jeg trodde og spurte om også i filmprat tråden tidligere i dag. Der fikk jeg vite at sangeren heter Robbie Williams Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Skuff at ingen kom bort til meg i dag og introduserte seg som "Teitgutt". Ellers var første skoledag bra. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Heng "nicket [email protected]" under lappen så er det sikkert noen andre medlemmer hvor enn du bor. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg vet ikke hvem Robin Williams er engang, hvis ikke det er han sangeren som var pop for mange år siden. Samme jeg trodde og spurte om også i filmprat tråden tidligere i dag. Der fikk jeg vite at sangeren heter Robbie Williams Folkens da... Dette gjorde meg nesten tristere enn det faktum at han er død. 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Han er nok tøffere i kjeften på forumet enn i real life, pleier å være sånn 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 For øvrig har jeg hatt en fantastisk tirsdag. Starta med "Good Will Hunting", etterfulgt av "Popeye", "Aladdin", "Jumanji", "The Aristocrats", "Flubber", og er nå på "Mrs. Doubtfire". Etterpå blir det "The World According to Garp" hvis den er lastet ned (skulle egentlig starte med den, men fant ikke videoen, så måtte laste den ned i stedet), og i natt … "Hook". Burde kanskje ha pressa inn "Dead Poets Society" og sett noen episoder av "Mork & Mindy" også, men, men. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Når jeg promper lukter det septik-tank i rommet..digg. Må ha spist noe nuclear. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Darkness er diggeste milfen uanz. Nuff said Du er nå søt er du. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Heng "nicket [email protected]" under lappen så er det sikkert noen andre medlemmer hvor enn du bor. Jeg heter jo det samme i virkeligheten som her da, er ikke så vanskelig å skjønne hvem jeg er tror jeg Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Heng "nicket [email protected]" under lappen så er det sikkert noen andre medlemmer hvor enn du bor.Jeg heter jo det samme i virkeligheten som her da, er ikke så vanskelig å skjønne hvem jeg er tror jeg "HedvigR"? Temmelig rart navn EDIT: Jeg skjønner, fant bloggen din. Fremdeles et temmelig rart navn Endret 12. august 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg har såpass tiltro til folk at jeg antar de skjønner R-en ikke er en del av fornavnet. Tror jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Fremdeles et temmelig rart navnHedvig er et rart navn? Virkelig? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Heter ikke ugla til Harry Potter nettopp Hedvig? Fin ugle, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg