Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Na-nu , na-nu , mr Mork fra Ork.

Mork (snakker til et utstoppa hjortehode med horn i sofan) : "Du ser litt horny ut" (replikk som ble for sterk kost å sende)

Milka smaker bedre enn Melkesjokolade , kanskje pga hasselnøtt i deigen....noe er det som gjør at det smaker mer.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Na-nu , na-nu , mr Mork fra Ork.

Mork (snakker til et utstoppa hjortehode med horn i sofan) : "Du ser litt horny ut" (replikk som ble for sterk kost å sende)

Milka smaker bedre enn Melkesjokolade , kanskje pga hasselnøtt i deigen....noe er det som gjør at det smaker mer.

▀¬▀

Lenke til kommentar

Jeg klarte meg fint uten å jobbe i Trondheim, men merker der blir nødvendig i Oslo! Tror det skal gå helt fint, men enig i at mange studenter har det vanskelig, særlig med bosituasjon.

Uff, leste nettopp om Robin Williams. Det er faen meg forbanna trist, er virkelig lei meg nå :(

Så fint at det har gått bra da. :) Håper det fortsetter slik. Men blir muligens tøft å kombinere jobb og skole. Håper du får det du ønsker. :)

Uff, ja. forferdelig leit. Begynte nesten å gråte i dag, jeg. :( Han var så livlig og energisk... hadde aldri trodd det ville gå den veien med ham. :( Verden har mistet et fantastisk menneske og talent. R.I.P. :cry:

Lenke til kommentar

Jeg har visst ikke evnen til å være lei meg eller "få lyst å gråte" når jeg leser om kjendiser som dør..

Samme her..... High-Five!

Det må da spørs hvem det er det vel? Hvis det er noen man liker veldig godt blir man lei seg. Hvis ikke er man syk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...