Datasmurf Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Kapstad er trønder, ja. Trodde han fortsatt bodde oppi her jeg, men vet at han spilte på Øya her om dagen. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Det festlege er at eg og ein kompis sat 5 minutt tidlegarre og diskuterte at han og eit par andre deler på å spele trommer i alle band her til lands. Sånn eg har forstått det bur han der det passar. Det er antagelegvis lettare mtp. å spele i band med folk på alle kantar(Motorpsycho og Spidergawd i Trondheim, Godseed i Oslo/Bergen, vikariering for Oslo Ess etc.) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Spiller han for Oslo Ess også? Det var H. Takle Ohr som spilte nå på Øya, vitterlig? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ja, det er rart med det. Det er også Aksel Hennie og et par andre som deler på å spille i alle filmene her til lands. Også er det Thon og et knippe andre som deler på å være alle milliardærene i Norge. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Vanlegvis Takle Ohr som speler for Oslo Ess, men pga. at bandet ikkje har fast trommis og at alle dei vanlegvis brukar speler for andre band, må dei i blant bruke vikar. Har sett dei med Kapstad to gonger. Tommy Manboy har vel også vikariert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ja, men det er jo forståelig også. Kapstad er en ganske god trommis, mye bedre på trommer enn hva Hennie og Ane Dahl Torp er til å være skuespillere. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Enig her. Kanskje svenskenes Stellan Skarsgård når opp. Kommer ikke på en eneste god norsk skuespiller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Jeg kommer på flere, men ikke så mange som er i live. Du LLM! Du vil ikkje tru det, men eg såg sjølvaste Kapstad då eg var ute og gikk på løkka i stad. Ja, det er ikkje til å tru! Jeg har møtt - og prata med - Kapstad flere ganger. Han har til og med vært med på å synge bursdaggsang for meg, på 20-årsdagen min. I tillegg til at jeg har intervjuet ham og resten av Motorpsycho før en konsert på Steinkjer i 2008. Endret 10. august 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ja, det er rart med det. Det er også Aksel Hennie og et par andre som deler på å spille i alle filmene her til lands. Også er det Thon og et knippe andre som deler på å være alle milliardærene i Norge. Det er fordi (putter dette i spoiler, det er en godt bevart hemmelighet): Norge er et lite land med få folk Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ahhh... sånn å forstå. Ja jeg burde jo visst det. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hahaha, var no meint som litt gjønete skryt. Bur ein i ein by, så er det ikkje så mykje å nevne at ein ser ein "kjendis" på gata. Var mest meint som ein referanse til MP-samtalen vi hadde nokre sider bak, der det kom fram at Kapstad var nokså godt likt. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 For alt jeg vet har du stalket han... Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 hehehehehe, nei altså, eg berre... jo, sant.. eg meiner.. eheehehe.. *plystre* Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hadde aldri giddi å stalke han, det er bedre å stalke psykisk utstabile damer i 20-åra som det er lett å få makt over. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Ok, den var kanskje ikke så morsom. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Eg synest det var heilt mega. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Nei, det syns du ikke det så... det er bare jeg som har min sans for humor. Innrøm det... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Ja, jeg er rævva. Jeg innrømmer det. Men jeg burde lagt meg, så jeg ikke blir enda mer rævva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg