Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det festlege er at eg og ein kompis sat 5 minutt tidlegarre og diskuterte at han og eit par andre deler på å spele trommer i alle band her til lands. Sånn eg har forstått det bur han der det passar. Det er antagelegvis lettare mtp. å spele i band med folk på alle kantar(Motorpsycho og Spidergawd i Trondheim, Godseed i Oslo/Bergen, vikariering for Oslo Ess etc.)

Lenke til kommentar

Jeg kommer på flere, men ikke så mange som er i live.

Du LLM! Du vil ikkje tru det, men eg såg sjølvaste Kapstad då eg var ute og gikk på løkka i stad. Ja, det er ikkje til å tru!

Jeg har møtt - og prata med - Kapstad flere ganger. Han har til og med vært med på å synge bursdaggsang for meg, på 20-årsdagen min. :p

I tillegg til at jeg har intervjuet ham og resten av Motorpsycho før en konsert på Steinkjer i 2008.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Ja, det er rart med det. Det er også Aksel Hennie og et par andre som deler på å spille i alle filmene her til lands. Også er det Thon og et knippe andre som deler på å være alle milliardærene i Norge.

Det er fordi (putter dette i spoiler, det er en godt bevart hemmelighet):

Norge er et lite land med få folk

Lenke til kommentar

Hahaha, var no meint som litt gjønete skryt. Bur ein i ein by, så er det ikkje så mykje å nevne at ein ser ein "kjendis" på gata. Var mest meint som ein referanse til MP-samtalen vi hadde nokre sider bak, der det kom fram at Kapstad var nokså godt likt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...