Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler meg snill og råtten samtidig.

Snill ovenfor personen jeg hjelper med noe som jeg helst ikke ville brukt, og råtten ovenfor "hjemmeside-miljøet" :p

Hjelper ei venninne av søss med å lage "ordentlig" hjemmeside, men hu forsto ikke noe av html-koder og ville ha noe fancy flashy greier, som ikke var Piczo, så nå har jeg fått a til å laste ned FrontPage og gir a opplæring i det via mail :p

Jeg er alt for snill ...

Lenke til kommentar
Jeg føler meg snill og råtten samtidig.

Snill ovenfor personen jeg hjelper med noe som jeg helst ikke ville brukt, og råtten ovenfor "hjemmeside-miljøet" :p

Hjelper ei venninne av søss med å lage "ordentlig" hjemmeside, men hu forsto ikke noe av html-koder og ville ha noe fancy flashy greier, som ikke var Piczo, så nå har jeg fått a til å laste ned FrontPage og gir a opplæring i det via mail :p

Jeg er alt for snill ...

Frontpage er jo tortur Smurfen, men tross alt bedre enn å ikke få til noe da. :)

Lenke til kommentar
Frontpage er jo tortur Smurfen, men tross alt bedre enn å ikke få til noe da. :)

Det er bare såvidt ;|

Nei, faktisk ikke. Da er det bedre å bruke piczo/freewebs++ Da vet vi ihvertfall hvor driten ligger. Når folk bruker Frontpage spres ekkel kode over hele nettet, og ødelegger for utviklingen.

God morgen, PepsiCo, forresten :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nei, faktisk ikke. Da er det bedre å bruke piczo/freewebs++ Da vet vi ihvertfall hvor driten ligger. Når folk bruker Frontpage spres ekkel kode over hele nettet, og ødelegger for utviklingen.

God morgen, PepsiCo, forresten :wee:

Var samme jeg og en kamerat konkluderte med; at piczo er langt bedre enn frontpage. Koden blir riktignok like stygg, men piczo er i det minste gratis, og en får en egen side med på "kjøpet"... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...