Nie Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det var en lett gjennomskuelig aprilsnarr. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg føler meg snill og råtten samtidig. Snill ovenfor personen jeg hjelper med noe som jeg helst ikke ville brukt, og råtten ovenfor "hjemmeside-miljøet" Hjelper ei venninne av søss med å lage "ordentlig" hjemmeside, men hu forsto ikke noe av html-koder og ville ha noe fancy flashy greier, som ikke var Piczo, så nå har jeg fått a til å laste ned FrontPage og gir a opplæring i det via mail Jeg er alt for snill ... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) jeg er ihvertfall en liten tur innom.. Siden jeg oppdaget facebook på nytt har det blitt lite hw.no på meg gitt. Endret 2. april 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er en grei følelse å sitte å surfe med 300,- timen! Har dere blitt utsatt for noen gode aprilsnarer da? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Bleh, jeg forsov meg.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Faen, jeg glemte aprilsnarren min Skulle ringe mamma og pappa og fortelle at jeg strøyk eksamen og droppa ut av skolen, stakk nordover for å finne meg sjæl, men det glemte jeg jo helt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg føler meg snill og råtten samtidig.Snill ovenfor personen jeg hjelper med noe som jeg helst ikke ville brukt, og råtten ovenfor "hjemmeside-miljøet" Hjelper ei venninne av søss med å lage "ordentlig" hjemmeside, men hu forsto ikke noe av html-koder og ville ha noe fancy flashy greier, som ikke var Piczo, så nå har jeg fått a til å laste ned FrontPage og gir a opplæring i det via mail Jeg er alt for snill ... Frontpage er jo tortur Smurfen, men tross alt bedre enn å ikke få til noe da. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Frontpage er jo tortur Smurfen, men tross alt bedre enn å ikke få til noe da. Det er bare såvidt ;| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg er fullstendig klar over det. Det er det som gjør at jeg føler meg råtten. Bruken av FP *grøss* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Frontpage har jeg laget mange hjemmesider med! Så oppdaget jeg dreamwaver med flash knappene, og da var jeg frelst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Frontpage har jeg laget 2 hjemmesider med. Så oppdaget jeg "code"-delen og notepad, og da var jeg frelst ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Men du lager jo ikke pene hjemmesider da datasmurf. For å være ærlig så ser hjemmesiden din ut som noe som ble lagt ut på nettet i 1996 eller noe. Endret 2. april 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Fordi han ikke har skillz i css det ;P edit: for ikke å snakke om fargekomposisjon Endret 2. april 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Fordi han ikke har skillz. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Frontpage er jo tortur Smurfen, men tross alt bedre enn å ikke få til noe da. Det er bare såvidt ;| Nei, faktisk ikke. Da er det bedre å bruke piczo/freewebs++ Da vet vi ihvertfall hvor driten ligger. Når folk bruker Frontpage spres ekkel kode over hele nettet, og ødelegger for utviklingen. God morgen, PepsiCo, forresten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Si hva dere vil. Jeg liker en simpel stil og følelsen av retro. Derfor bruker jeg frames <3 <3 <3 siden jeg vet dere alle hater det, og så lenge jeg syns at fargene er behagelig, så gir jeg faen for jeg er egoistisk <3 <3 <3 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) You bore me. ------------------------- Noen som gleder seg til nye GTA? Endret 2. april 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nei, faktisk ikke. Da er det bedre å bruke piczo/freewebs++ Da vet vi ihvertfall hvor driten ligger. Når folk bruker Frontpage spres ekkel kode over hele nettet, og ødelegger for utviklingen. God morgen, PepsiCo, forresten Var samme jeg og en kamerat konkluderte med; at piczo er langt bedre enn frontpage. Koden blir riktignok like stygg, men piczo er i det minste gratis, og en får en egen side med på "kjøpet"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg