Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gir det der å gå inn å sjekke profilene til folk? PS ikke gå inn på min

Veldig greit for cyberstalking. Bare ved å se på denne kan jeg lære ganske mye om deg:[searchInKey]=&search_app_filters[forums][sortKey]=date]https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=search&do=user_activity&mid=344755&search_app=forums&userMode=title&sid=1004f0dc8dbc2f89dda9126cd6d9294f&search_app_filters[forums][searchInKey]=&search_app_filters[forums][sortKey]=dateFor eksempel ser jeg med en gang at du lider av tvangstanker. Du sliter med søvnproblemer. Du røyker. Du liker espresso. Du strikker og du handler på Søstrene Grene. Du vurderer å få deg en hund.Hvis jeg skal vurdere dine innlegg i det siste i forbindelse med en moderering så sjekker jeg nesten alltid denne:[searchInKey]=&userMode=content]https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=search&do=user_activity&search_app=forums&mid=344755&sid=82f4f9e7afddaf32a923d35b8be01a23&search_app_filters[forums][searchInKey]=&userMode=content

Oi, du vet mye. Ting jeg ikke tenker på. Føler meg liten og ikke mye om meg selv. Har fått hun for to måneder siden! :0)

Lenke til kommentar

Problemet med å kutte dem ut, er å kunne bli arveløs. Men enkelte av dem er ubehagelige. Jeg hater når de spør meg om personlige saker de ikke har noe med. Svigerinnen min er fæl sånn. Unngår hun så sant jeg kan.

Hun sier jeg ikke får farge håret sort. Kommenterer at jeg har farget håret, jeg bleknet det, men hun sa ikke noe mer. Pappa sier jeg ikke får lov til å si at man får grått hår som gammel, det heter hvitt hår. Jeg får ikke lov til å si herregud av pappa, selv om han sier det. Mamma sier at barnet mitt ikke skal ha mer mat når han sitter å spiser. Jeg har blitt slått på hånden av mamma da jeg var liten og jeg satt på benken og pappa slo neven inn hardt i skapet rett foran ansiktet mitt. Pappa snakker negativt om mamma når han er sammen med meg.

Og du er 30 år og har barn?

Burde kanskje ta en vurdering på om det snart er på tide å bli voksen og selvstendig?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg visste allerede at du hadde en hund.

Så bra, et poeng til deg! :0) hehe, du følger mye med på meg da! :)

Problemet med å kutte dem ut, er å kunne bli arveløs. Men enkelte av dem er ubehagelige. Jeg hater når de spør meg om personlige saker de ikke har noe med. Svigerinnen min er fæl sånn. Unngår hun så sant jeg kan.

Hun sier jeg ikke får farge håret sort. Kommenterer at jeg har farget håret, jeg bleknet det, men hun sa ikke noe mer. Pappa sier jeg ikke får lov til å si at man får grått hår som gammel, det heter hvitt hår. Jeg får ikke lov til å si herregud av pappa, selv om han sier det. Mamma sier at barnet mitt ikke skal ha mer mat når han sitter å spiser. Jeg har blitt slått på hånden av mamma da jeg var liten og jeg satt på benken og pappa slo neven inn hardt i skapet rett foran ansiktet mitt. Pappa snakker negativt om mamma når han er sammen med meg.

Og du er 30 år og har barn?

Burde kanskje ta en vurdering på om det snart er på tide å bli voksen og selvstendig?

Jeg blir nok aldri voksen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bomma, skulle trykke på det du skrev her, men trykket ved siden av på profilen din.

Hvorfor er det alltid jeg som stalker? Jeg vil at andre skal stalke meg.

Sjekk han som er inne hos meg, haha, om du går inn på en bruker ofte så kanskje du blir stalket. :)

Lenke til kommentar

Sjekk han som er inne hos meg, haha, om du går inn på en bruker ofte så kanskje du blir stalket. :)

Forumstalking er da ingenting! Tenk hvis noen har kontroll over kamera og mikrofon på min mobil, da.

Har vel alltid en mulighet for det. Eller som finner ut hvem man er her!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...