Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant min trofaste, gamle discman igjen i dag. Ville teste den, men den mangler batterier. Nå har jeg lyst å kjøpe nye batterier til den, legge i ei plate og teste den med Shure'ne mine. :p Ah, barndomsminner. :love:

Gode minner helt til du prøver å få plass til den i jakkelomma.
Jeg har jo ikke tenkt å bruke den ute. Vil egentlig bare teste lyden, om den i det hele tatt virker lenger. Har ikke adapteren til den, så kan godt hende det ikke vil hjelpe å kjøpe nye. Vet ikke en gang om det går an å få tak i sånne batterier lenger.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Det er ikke mye innalv i haugesund?? Folk er rare og dumme av andre grunner. ps idag har jeg lært at spanjoler flest er uforskammet og fortjener ikke turister sånn som de er

Lenke til kommentar

Eg vil ikke lev lengre. Eg er drittlei alt..

Fan at det ikke finnes en enkel smertefri vei ut av alt..

Du skal være glad du ikke får lyst til å kaste opp når du tenker på mennesker.

Null stress å få plass til en discman i en jakkelomme. Samme går for baklomma på buksa. Null stress.

Men så sørga jeg for alltid å ha bukser og jakker med lommer hvor jeg fikk en 1,5 l-flaske i de store lommene, og en 0,5 l-flaske i de mindre.

Cargopants?

Lenke til kommentar

Fadderveke, ja. Altså, drikkepress er kjedeleg for dei som ikkje vil drikke, men då "vi skal møtast og drikke oss pære" i fadderveker vart bytta ut med "la oss, heilt edru, kle oss ut offentleg" og denslags påfunn for å inkludere alle, vart det brått litt for gøyalt for meg. Temafestar meg her og der i 17-18års alderen. Tenkte at det skulle bli andre bollar når ein kom seg ut av reiret. Neidu! Temafest og utkledning overalt. No er dei som ikkje drikker sikkert grådig nøgd, for eg ser for meg at dei synest kostymer i det offentlege er sabla moro, men no er sosialiseringa øydelagt for oss som likar best å drikke øl og sånt innanfor normale rammer. Ikkje alle er så gøyale som fadderutvalg ser for seg at dei er. Aller helst skulle ein berre ha droppa å delta på fadderveke, men då blir ein i alle fall ikkje sosialisert, og eg ser jo så sur og morsk ut, så då tør jo ingen å snakke med meg dei neste åra. Eg får nøye meg med dei tinga som ser ålreite ut og dei som gjer at ein ligg an til å kunne drikke øl, prate og bli pære. Kostyme? Nei takk, du! Eg er heilt rå frå før. Treng ikkje eit gøyalt kostyme som øydelegg alt.

NEI TIL GØYALPRESS!

(Ikkje ver eit meganull som tar denne ranten megaseriøst)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...