Delvis Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Kast ho ut. Ingen kjem på besøk her i kveld. Får satse på å stenge hun ute. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Tror "Snakes On A Plane" er ganske dårlig. Og alle filmer hvis tittel begynner med "Hjelp, vi..." Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Noen som har noen forklaring på hvordan menneskene ble relativt normale, men når barna til Eva og Adam fikk barn sammen? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Noen som har noen forklaring på hvordan menneskene ble relativt normale, men når barna til Eva og Adam fikk barn sammen? mitt tipp er at barna til eva og adam var temmelig dumme og rare, men ettersom tiden gikk og barna's barn fikk barn i samarbeid med medlemmer lengre ut i slekten startet folk og bli smartere og mer "normale". Bare se på filmer fra steinalderen osv, folk fremsto ikke like smarte da. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Men vi slekter alle på hverandre, eller? Litt sånn, hva er bak himmelen og bak der igjen og der igjen, spørsmål. Om vi alle slekter på hverandre, må jo noen flere bli rare?! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Men vi slekter alle på hverandre, eller? Litt sånn, hva er bak himmelen og bak der igjen og der igjen, spørsmål. Om vi alle slekter på hverandre, må jo noen flere bli rare?! Flere er rare, men barn blir ikke nødvendigvis rare av å bli født av nær familie, risikoen er bare høyere, dessuten er bare den økte risikoen i aller nærmeste slekt. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Men vi slekter alle på hverandre, eller? Litt sånn, hva er bak himmelen og bak der igjen og der igjen, spørsmål. Om vi alle slekter på hverandre, må jo noen flere bli rare?! Flere er rare, men barn blir ikke nødvendigvis rare av å bli født av nær familie, risikoen er bare høyere, dessuten er bare den økte risikoen i aller nærmeste slekt. Hvorfor er det tabu med å få barn med fetter/kusine/tremeninger? Om det var slik man gjorde fra begynnelsen av! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Ta feks Haugesund, de er kjent for spesielt mye innavl. Og det er veldig mange rare mennesker i Haugesund, det er helt sikkert. Endret 9. august 2014 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Skal hilse fra Melilot i andre enden av senga. Hun håper dere har glemt henne Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Må vinduene lukkes? Får for meg at huset revner snart. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Ta feks Haugesund, de er kjent for spesielt mye innavl. Og det er veldig mange rare mennesker i Haugesund, det er helt sikkert. Sikker på at du ikke tenker på Karmøy? Utrolig varm vind i den der stormen Lena eller hva hun nå heter. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Der mye rart på Vea og Åkra også jo. Der er det. For ikke snakke om på Sund og ytraland Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Fant min trofaste, gamle discman igjen i dag. Ville teste den, men den mangler batterier. Nå har jeg lyst å kjøpe nye batterier til den, legge i ei plate og teste den med Shure'ne mine. Ah, barndomsminner. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Fant min trofaste, gamle discman igjen i dag. Ville teste den, men den mangler batterier. Nå har jeg lyst å kjøpe nye batterier til den, legge i ei plate og teste den med Shure'ne mine. Ah, barndomsminner. Gode minner helt til du prøver å få plass til den i jakkelomma. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Null stress å få plass til en discman i en jakkelomme. Samme går for baklomma på buksa. Null stress. Men så sørga jeg for alltid å ha bukser og jakker med lommer hvor jeg fikk en 1,5 l-flaske i de store lommene, og en 0,5 l-flaske i de mindre. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Å gå med colaflaske i baklomma ser virkelig ikke bra ut Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg tror folk som moderer har mulig nærmere kontakt med moderatorer på kg en man tror. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Å gå med colaflaske i baklomma ser virkelig ikke bra ut Hysj på deg, klart det gjør. Coca-Cola, vel og merke. Kan gå med på at produkter fra PepsiCo ikke ser spesielt bra ut. Eller fattigmannscola fra First Price. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg