Heddy Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Signaturen din setter nok tvil om deg selv og hva du håper på eller forventer ? Det er jo så fint sitat. Jeg som egentlig ikke vil være sånn irriterende sitatperson klarte ikke å dy meg, og måtte putte det inn i signaturen. Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Ok Folkens. Noen som har lyst på noen tips på hvordan du sjekker opp kvinnfolk på byen? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Sitatet Et gjenklang Tiden mellom er lang Mot noe større Men du må se og tørre La poesien flyte Ikke tro du har en lyte Genier har aldri tatt etter Det er de som fra taket letter Gjør som meg Ikke sitt der som TItten Tei Endret 8. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Ok Folkens. Noen som har lyst på noen tips på hvordan du sjekker opp kvinnfolk på byen? Egentlig ikke noe jeg har følt trang til i det siste. Mener du at du har funnet den perfekte formel? Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 1. Spør henne om hun har noen sykdommer som du burde bekyrme deg for. 2 .Har du du noen fysiske problemer jeg burde være klar over?Som feks. Vaginal prolaps? Etter å ha stillt disse spørsmålene så kan du gjenoppta den normale sjekke rutinen.Bedre føre var enn........ Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Dette er den beste sjokoladen (av alle jeg har smakt) kjipe er at den bare er å få i Sverige. Vi har den iallefall ikke i Bergen Edit: Den er sikker mulig å finne andre plasser enn Sverige da. Nå skal ikke jeg utale meg 100%, men mener jeg har sett den hauevis av ganger i butikken,Eller er det flere som er like utseendemessig? Jeg skal ikke være bastant å si de ikke har i Norge, men jeg har sett etter her i Bergen men finner ikke. De har med andre smaker som mint og chili, men ikke med kokosnøtt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg sjekka, den selges ikke i Norge. Med mindre det er import. Litt sært siden Freia i utgangspunktet er norsk. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Men skjønner ikke hvorfor de ikke har med kokosnøtt. Nå er minten jævlig god, men kokosnøtten er bedre! Neste gang jeg er i svergie så blir jeg tatt i smugling av den sjokoladen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Forumkafeen har blitt såpass sær at jeg ikke lenger klarer å skille mellom de som er helt pling i bolla og de som bare parodierer førstnevnte. Meget forvirrende.Slapp helt av. Jeg ER sånn. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Hvem i alle dager vil ha sånt?! Omhyggelig preparerte insekter i lekkert godteri - det beste (eller verste) av to verdener! Ikke bare godt, men også sunt! http://www.coolstuff.no/Ekkelt-Godteri Endret 8. august 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg vil ha den med kakkerlakk. Jeg elsker en god kakkerlakk. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Den "jeg poster kun på rim"-greia har noen gjort før deg, og bedre enn deg. Søk opp brukeren CraigFinn.So...? Men ja, husker det, dritbra tråd. Burde hatt et forumarkiv for klassikertråder. Endret 8. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Troika er på en god andreplass hos meg, vel og merke. Og hva ligger på første? [insert Yo Momma joke here] Som nevnt tidligere i dag, Bounty m/ mørk sjokolade. M.a.o. den røde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Milka har en spesialutg mht VM med kokosstrø , nam ! Reese lagde en banan/peanøttsjokoladekombo mht Elvis 30. jubileum i '07 , den burde selges fast......helt vanvittig god ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Den "jeg poster kun på rim"-greia har noen gjort før deg, og bedre enn deg. Søk opp brukeren CraigFinn.So...?Men ja, husker det, dritbra tråd. Burde hatt et forumarkiv for klassikertråder. Datasmurf har det sikkert på en backup et sted Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Oi så plagsomt mye veps utenfor nå. I går holdt det på gå riktig galt. Igjen var det kommet veps i øllkruset mitt, og hottet det ikke før den havnet i munnen. Heldigvis er reaksjonsevnen forsatt i orden. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Slutt å snakk om sjokolade! Jeg har elendig selvdisiplin, spesielt når jeg er sulten! xD Datasmurf har det sikkert på en backup et stedJeg mente, det å lage samletråd for tråder som er verdt å huske eller lese om igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Den "jeg poster kun på rim"-greia har noen gjort før deg, og bedre enn deg. Søk opp brukeren CraigFinn.So...?Men ja, husker det, dritbra tråd. Burde hatt et forumarkiv for klassikertråder. Datasmurf har det sikkert på en backup et sted Har vurdert det noen ganger. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Har vurdert det noen ganger. Hele forumet i søkbar PDF (med bilder selvfølgelig). Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg lurer på om jeg skal ta meg en tur ut og bade i sjøen i dag. Noen som vil være med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg