j-- Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hei, ikke mobb kameraten min Han klarer det fint på egenhånd 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Det er så jævlig å flytte. Tar jo så jækla lang tid å pakke og organisere ting, og så skal alt bæres hit og dit og møbler skal settes sammen. Hater dette. Ferdig om et døgn! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Det er så jævlig å flytte. Tar jo så jækla lang tid å pakke og organisere ting, og så skal alt bæres hit og dit og møbler skal settes sammen. Hater dette. Ferdig om et døgn! Lykke til! Blir sikkert deilig å bli ferdig ja Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hei, ikke mobb kameraten min Hei Kenneth! Hvordan går det med deg og broren din om dagen? Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Det er så jævlig å flytte. Tar jo så jækla lang tid å pakke og organisere ting, og så skal alt bæres hit og dit og møbler skal settes sammen. Hater dette. Ferdig om et døgn! Har du prøvd betale husleia til riktig tid på fast basis? Da trenger du kanskje ikke å flytte så ofte ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Er normalt å flytte når man bytter by og studie, er det ikke? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Har du prøvd betale husleia til riktig tid på fast basis? Da trenger du kanskje ikke å flytte så ofte ? Ey, aldri vært sent ute med en betaling. Er bare tredje gangen jeg flytter. 16. hvis man skal telle med når jeg flytter med familie, men det blir noe annet. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Har du prøvd betale husleia til riktig tid på fast basis? Da trenger du kanskje ikke å flytte så ofte ? Nå må du lytte Ikke neven knytte Liker du bråk Hopp heller i en råk Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 L4r5 er så streng Jeg fikk ikke gi beng Noen morsomme bilder Har aldri vært krigens kilder Men hva skulle man gjort uten dem Som forhindrer andre å mot meg være slem Det er sånn et samfunn er Akkurat som vi går med klær Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Har du prøvd betale husleia til riktig tid på fast basis? Da trenger du kanskje ikke å flytte så ofte ? Nå må du lytte Ikke neven knytte Liker du bråk Hopp heller i en råk Hva du nå enn leter etter så finner du ikke det svaret hos meg Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Kjedelig å ikke få lov til å si noe.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hei, ikke mobb kameraten min Hei Kenneth! Hvordan går det med deg og broren din om dagen? Bare bra, Steffen er i Alta og jeg selv flytter til Tønsberg på Tirsdag Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Kjedelig å ikke få lov til å si noe..så si noe Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Kjedelig å ikke få lov til å si noe.. Kvinne snakk ut Ikke la de behandle deg som stut Virket ballongene? Fant han alle bongene? Han du liker er i bur Du har personlighet til å ikke være sur! Men kanskje en venn Når deg om-enn Drømmer da kan realiseres La faenskapet dematerialiseres Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Den "jeg poster kun på rim"-greia har noen gjort før deg, og bedre enn deg. Søk opp brukeren CraigFinn. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Den "jeg poster kun på rim"-greia har noen gjort før deg, og bedre enn deg. Søk opp brukeren CraigFinn. Er virkelig alt på rim? Da er han ikke fin Jeg bare tuller Si gjerne jeg suller Er det for uutholdelig Moderator L4r5 er beholdelig Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Forumkafeen har blitt såpass sær at jeg ikke lenger klarer å skille mellom de som er helt pling i bolla og de som bare parodierer førstnevnte. Meget forvirrende. 3 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Forumkafeen har blitt såpass sær at jeg ikke lenger klarer å skille mellom de som er helt pling i bolla og de som bare parodierer førstnevnte. Meget forvirrende. Hvem som er hvem Vil nå deg omsenn Er man bekvem Med å amputere et lem Da kan man besfeste Da er det galskap det meste Endret 8. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Forumkafeen har blitt såpass sær at jeg ikke lenger klarer å skille mellom de som er helt pling i bolla og de som bare parodierer førstnevnte. Meget forvirrende. Signaturen din setter nok tvil om deg selv og hva du håper på eller forventer ? Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Må vel nevne at heltids skrullinger er noe du bør holde deg unna Endret 8. august 2014 av Fuggelbeist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg