Bruker-343442 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Dette er den beste sjokoladen (av alle jeg har smakt) kjipe er at den bare er å få i Sverige. Vi har den iallefall ikke i Bergen Edit: Den er sikker mulig å finne andre plasser enn Sverige da. Endret 8. august 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Selges ikke i Norge. Norge, den siste Sovjetstat... Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Selges ikke i Norge. Hvilken? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 hallååå. lenge sia jeg har vært her. har ikke så mye å si Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Dette er den beste sjokoladen (av alle jeg har smakt) kjipe er at den bare er å få i Sverige. Vi har den iallefall ikke i Bergen Edit: Den er sikker mulig å finne andre plasser enn Sverige da. Huh. Den har jeg da sett i butikkene her. Premium 70%. Ganske dyr, 40kr ish. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Den helt vanlige 70% premium koster vel knapt over 20? Det er de med karamell og marsipan og nougat som er dyre. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Dette er den beste sjokoladen (av alle jeg har smakt) kjipe er at den bare er å få i Sverige. Vi har den iallefall ikke i Bergen Edit: Den er sikker mulig å finne andre plasser enn Sverige da. Huh. Den har jeg da sett i butikkene her. Premium 70%. Ganske dyr, 40kr ish. Ikke med kokosnøtt. Hadde lett betalt 100 for den i butikken jeg. For den er så god. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Den helt vanlige 70% premium koster vel knapt over 20? Det er de med karamell og marsipan og nougat som er dyre. Se på bildet da. Det er ikke de normale her i Norge. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Den helt vanlige 70% premium koster vel knapt over 20? Det er de med karamell og marsipan og nougat som er dyre. Se på bildet da. Det er ikke de normale her i Norge. Driter i bildet. Jeg retta bare på prisen noen oppga for en helt annen sjokolade. Dette er den beste sjokoladen (av alle jeg har smakt) kjipe er at den bare er å få i Sverige. Vi har den iallefall ikke i Bergen Edit: Den er sikker mulig å finne andre plasser enn Sverige da. Huh. Den har jeg da sett i butikkene her. Premium 70%. Ganske dyr, 40kr ish. Ikke med kokosnøtt. Hadde lett betalt 100 for den i butikken jeg. For den er så god. Sjekk om noen av de butikkene som fører den på nett gidder sende til Norge? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Kanskje de har den på www.posegodt.net Her er lenka til Posegodt: http://www.posegodt.net/ Siden dreves av en trivelig kar som heter Erik. Endret 8. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Den helt vanlige 70% premium koster vel knapt over 20? Det er de med karamell og marsipan og nougat som er dyre. Se på bildet da. Det er ikke de normale her i Norge. Driter i bildet. Jeg retta bare på prisen noen oppga for en helt annen sjokolade. Gå å lag mat til meg. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Dette er den beste sjokoladen (av alle jeg har smakt) kjipe er at den bare er å få i Sverige. Vi har den iallefall ikke i Bergen Edit: Den er sikker mulig å finne andre plasser enn Sverige da. Huh. Den har jeg da sett i butikkene her. Premium 70%. Ganske dyr, 40kr ish.Ikke med kokosnøtt. Hadde lett betalt 100 for den i butikken jeg. For den er så god. Hadde jo den i barca. Hvorfor sa du ingenting? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Fordi jeg er dum. Men har en igjen i skuffen. Kommer aldri til å spise den. For da er det tomt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Han burde heller kjøpe en av de store kartongene 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hei, ikke mobb kameraten min 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Dette er den beste sjokoladen (av alle jeg har smakt) kjipe er at den bare er å få i Sverige. Vi har den iallefall ikke i Bergen Edit: Den er sikker mulig å finne andre plasser enn Sverige da. Nå skal ikke jeg utale meg 100%, men mener jeg har sett den hauevis av ganger i butikken, Eller er det flere som er like utseendemessig? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hoksrud er den mest joviale på Tinget. De vil ha alkohol i svingene Da kan de spre ut vingene Pipelakris skal forbli Da vil lykken Norge stå bi Men når det ikke er flere skatter å lette Da begynner de nok å svette Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Haha, jeg liker at de ikke har noen form for sperre når det kommer til torrent-trafikk på Oslo Lufthavn. Rakk å laste ned filmene jeg skulle før jeg dro likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg