Kv84 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Har stikninger der hvor lungen er på venstre side. Har stresset noe helt vanvittig. Og stikninger var skremmende. Noen som har opplevd det samme? Blir det verre når du puster inn ?Ja, så puster veldig rolig og holder meg i ro. Trekker ikke luft så langt inn. Jeg har det samme problemet fra tid til annen. Skikkelig vondt å puste dypt. En gang nøys jeg når jeg hadde et sånt anfall og trakk lungene fulle. Da kjente jeg en poppe lyd og så var det borte. Prøv å strekk og bøy på overkroppen, strekk skuldrene/armene og vri på brystkassen så godt du kan. Plutselig går det over. Om det kommer flere dager blir jeg bekymret. Men takk for svar. Håper det går over snart. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hjalp å dra venstre armen over på høyre side. Takk! :0) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Er det det man kaller "sting"? Hadde mye av det før, schelden nå. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hjalp å dra venstre armen over på høyre side. Takk! :0) haha, doktor gyro til assistanse 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Er helt vanlig og ufarlig. 1 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 For meg hjelper det å puste inn så langt nede som mulig med kun magen. Om det ga noen mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg er redd politiet i Spania:S de kjører rundt og roper noe på spansk til meg ut vinduet hallo er mer redd de enn andre is this normal Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Når jeg har de stikkende smertene, pleier jeg å legge meg ned på madrassen uten pute og strekker armene over hodet. Da går det over fort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Du er jo redd alt utenfor stuedøra. Hold deg hjemme Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Verdens eldste Ål ble 155 år gammel. Kanskje man skulle bli en ål? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Tipper livet er ganske kjipt når man passerer 100 på gamlehjem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Tipper livet er ganske kjipt når man passerer 100 på gamlehjem.Det er da man skal starte med psykadelika Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Ja, leve de siste 50 årene i en konstant syretripp. Det hadde vært no. Da har man gjort alt og sett alt, da kan man like godt gi faen. Endret 8. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Överlevt två världskrig Er nå dette så fantastisk når det er snakk om en svensk ål? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Han var sleip som en ål og kom seg unna tyskerne Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 1. Krokanrull. 2. Peanøttkubbe 3. Boble 4. Helnøtt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 1. Kvikklunsj med havsalt 2. Melkesjokolade med m 3. Walters mandler 3. Melkesjokolade med daim 4. Kvikklunsj 5. Snickers 6. Japp 7. M 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Er der varianter av Kvikklunch også, det viste jeg ikke Snickers er jeg også svak for. Firkløver, Center, Crispo, Cuba, Caramello . Og freia Selskapskokolade Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 De med karamell i er for søte for meg. Prøvde den Boble Karamell eller hva den heter, det var ikke spesielt godt. Men salt, nøtter og chili, det er gode tilsetninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg