Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig holdning. Trenger ikke alkohol eller godteri eller krydder for å overleve heller. Unngår du det også?

Jeg trodde ikke du var borti noen av de tingene du nevner, så litt rart å bruke det som eksempel.

Det er jo utenfor poenget

• Liker 1
Lenke til kommentar

Aah, hvorfor skal livet mitt være så vanskelig ?

Har ikke internett hjemme. Bare på jobben, men der har jeg ikke adminrights på pcen så kan ikke installere noe.
Men, har brukt putty til å haxxe meg remote access til en linuxserver som jeg leier hos linode. Satt opp ubuntu desktop der. Men, kan ikke spille hearthstone med wine fordi den klager over directx og graphics driver som ikke fins.

Omg, jeg vil spille hearthstone!

Lenke til kommentar

Eller skaff deg internett hjemme, det er jo nærmest en menneskerettighet spør du meg.

Also, de har strømuttak diverse steder på Oslo Lufthavn? Skal fly i dag og har noen timer å slå ihjel der.

De har hatt massevis før i alle fall. Pleide rigge meg til på noen liggestoler de hadde plassert bak en søyle i ene enden av innenriksterminalen før i tiden. Fantastisk utsikter over uteområdet på flyplassen, lite folk og strømuttak.

Spille CM 00/01 i fire timer mens jeg får betalt av SAS for å vente på neste avgang? Ja takk, skulle ønske overbookinger skjedde oftere (så sant det passer for meg).

Lenke til kommentar

Har stikninger der hvor lungen er på venstre side. Har stresset noe helt vanvittig. Og stikninger var skremmende. Noen som har opplevd det samme?

Blir det verre når du puster inn ?
Ja, så puster veldig rolig og holder meg i ro. Trekker ikke luft så langt inn. Endret av Kv84
Lenke til kommentar

Har stikninger der hvor lungen er på venstre side. Har stresset noe helt vanvittig. Og stikninger var skremmende. Noen som har opplevd det samme?

Blir det verre når du puster inn ?
Ja, så puster veldig rolig og holder meg i ro. Trekker ikke luft så langt inn.

Jeg har det samme problemet fra tid til annen. Skikkelig vondt å puste dypt. En gang nøys jeg når jeg hadde et sånt anfall og trakk lungene fulle. Da kjente jeg en poppe lyd og så var det borte.

Prøv å strekk og bøy på overkroppen, strekk skuldrene/armene og vri på brystkassen så godt du kan. Plutselig går det over.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...