The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 L4r5... goatse? Er jo ikke sikkert alle jyplingene har fått med seg den... Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 milky way er beste sjokoladen nei, det er milka Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 L4r5... goatse? Er jo ikke sikkert alle jyplingene har fått med seg den... Goatse er jo ingenting. Det er på grensa til kos i disse dager. Like ufarlig som tubgirl, lemonparty, meatspin etc. Samme går for det aller meste av hva vi fant på rotten o.l. sider i gamle dager. Encyclopedia Dramaticas "Offended" er dessverre heller ikke noe. Trodde jeg fant det med den blå vaffelen, men etter å ha sett bildet et par-tre ganger, ble jeg fort vant til det og nå kan jeg se på det i lang tid uten å plages av innholdet. For øvrig er Bounty den beste sjokoladen, den røde, ikke den blå. Den blå er bare på andreplass. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Liker ikke Bounty, kokosmassen setter seg jo fast mellom ALLE tennene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Svelg den hel, så slipper du sånne problem. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Liker ikke Bounty, kokosmassen setter seg jo fast mellom ALLE tennene. Det skjer uansett når man spiser noe med kokosmasse i, og det hjelper ikke hvor mye plager og irritasjon jeg får ut av å spise det, når det er så godt. Det er akkurat som bringebær. Frøene setter seg alltid fast i jekslene og mellom tennene og man bruker et halvt hundre tannpirkere for å få de løs, og samtidig er den lille angsten der for at det er mark i dem, og at det du spiser ikke er bær, men slimete bringebærmakk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Beste sjokoladen er Hobby. Hilsen åttitalls-Jonas. Eventuelt Toblerone med salte mandler(?). Den med turkis på. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Feil. Hobby er en god andre plass, ingenting slår troika. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Liker ikke Bounty, kokosmassen setter seg jo fast mellom ALLE tennene. Det skjer uansett når man spiser noe med kokosmasse i, og det hjelper ikke hvor mye plager og irritasjon jeg får ut av å spise det, når det er så godt. Det er akkurat som bringebær. Frøene setter seg alltid fast i jekslene og mellom tennene og man bruker et halvt hundre tannpirkere for å få de løs, og samtidig er den lille angsten der for at det er mark i dem, og at det du spiser ikke er bær, men slimete bringebærmakk. Nemlig, derfor spiser jeg ingen av delene. Jeg pleide å plukke bringebær fra en busk hos naboen, og det var en ekkel hvit mark i en. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Bringebær trenger ikke tygges. Kan bare mose dem med tunga. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Ånei, en liten hvit mark. Hva skal jeg gjøre, det er jo kjempeekkelt! Puslinger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg trenger ikke spise det for å overleve, dermed spiser jeg det ikke. Akkurat som blekksprutringer og løkringer. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Merkelig holdning. Trenger ikke alkohol eller godteri eller krydder for å overleve heller. Unngår du det også? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Folkens, folkens. Dere tar alle feil. Den beste sjokoladen er helt klart Freia melkesjokolade. EOD. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Merkelig holdning. Trenger ikke alkohol eller godteri eller krydder for å overleve heller. Unngår du det også? Så vidt jeg husker fra tidligere poster, unngår han ofte fylla og krydra mat, grunnet at han får trøbbel med magen. Dog, dette kan ha endra seg ila. årene, da jeg ikke har sett noen flere poster her inne om nettopp dette. Feil. Hobby er en god andre plass, ingenting slår troika. Troika er godt, men Hobby klarer jeg ikke. Forferdelig konsistens. Helt jævlig å ha i kjeften, akkurat som bamsemums. Troika er på en god andreplass hos meg, vel og merke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Merkelig holdning. Trenger ikke alkohol eller godteri eller krydder for å overleve heller. Unngår du det også? Jeg unngår alkohol ja. Det er meningsløs idioti. Og sterkt krydder eter jeg ikke nei. Deal with it. Endret 8. august 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Troika er på en god andreplass hos meg, vel og merke. Og hva ligger på første? [insert Yo Momma joke here] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg