The Little Lucid Moments Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hm... nå tror jeg du er ond her, L4r5... føler i alle fall at jeg bør ta en tur på Google først!!!!!!!!! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Jøss! Du var seriøs. Dette er jo som et Kinderegg. (Tre i én, for de som ikke tok den...) Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Ctrl + F5 Prøv Ctrl + Alt + Delete. Den er kul. Ev. Alt + F4, litt kul den også. Jeg føler at jeg ville fått en rikere dataopplevelse om jeg hadde kunnet flere hurtigkommandoer. Watch & learn... Husk det. Og lykke til videre på ferden. (Du må gå dem sjøl, men eg vil gå di med deg.) (Så bare send en PM om du trenger litt "veiledning".) ( ) Endret 7. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Sally fra Texas Chainsaw '74 er død....... Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Mental note; ikke bli sørpe full på en onsdag når det er jobb dagen etterpå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Har prøvd det jeg også. Det sugde. Følte meg fin i formen helt til jeg kom ut døra på vei til toget. Da slo kvalmen til så det dundra. Jeg dro hjem etter 3 timer med smerte på jobb. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Tirsdager derimot, det er helt ok. Bare å bli så full man klarer. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Det beste er å bli full på jobb. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Det beste er når sjefen spanderer fylla - på jobb. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Neh. Jeg synes fyllefester i jobbregi er noe drit. Kollegaer viser seg ALDRI fra sin bedre side når de er dritings. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Det beste er å bli full på jobb. Å bli full før jobb er et must. Ellers enig med bytex! Holla, barcelona! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Neh. Jeg synes fyllefester i jobbregi er noe drit. Kollegaer viser seg ALDRI fra sin bedre side når de er dritings. De fleste drikker 2 ganger i året, så det blir alltid stygt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Indeed. Særlig hos oss, der det er et sammensurium av kulturer, og folk fra 20-60. Går aldri bra på julebord eller andre jobbfester. Noen skal slåss, andre blir søplefulle og tafser på sjefen sin, kroatene blir aggressive og "serrriøst" osv. Ifjor ble en danske nesten sparket etter å ha gått rundt dritfull og slikket damer i ansiktet. "Hvorfor har du ikke skrevet deg på julebordet??!!!" -Fordi jeg ikke gidder spyfulle kolleger jeg ser 8 timer om dagen resten av året. Endret 7. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Og hva jobber du med? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Ble litt tipsy i lunsjen på tirsdag, 2 øl rett ned. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Neh. Jeg synes fyllefester i jobbregi er noe drit. Kollegaer viser seg ALDRI fra sin bedre side når de er dritings. Jeg synes det er greit jeg, de modne kvinnene blir løsslupne i fylla. Greit, de er gift, og de fleste er ikke noe å se på, men de som er noe å se på, rawr! For øvrig er det varmt å stå og male nå. Og så blir man svimmel av eimen kombinert med sola som skinner, og å stå i rare vinkler for å male inne i hjørner og alskens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Nei heter Maria sånn som halvparten av jentene her heter Er alltid minst en maria der jeg er buhu Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Han RR er ikke helt riktig i hodet... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Er det nå jeg skal poste det famøse sofabildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg