The Little Lucid Moments Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Man kan aldri få nok av Motorpsycho-konserter, og ingen av dem er like. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Riktig, riktig! Når vel nr. 9 neste gong. Ventar framleis på Flick of the Wrist og likevel har eg fått høyre sjølvaste The Golden Core to gonger. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Stilig, 9 ganger. Jeg er mest opphengt i Kapstad-perioden... liker de laaange låtene, og hvor det er gjentagende tema gjennom plata, spesielt når det fra første sporet dukker opp på siste. Jeg er litt nerd sånn sett. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Det vil jeg og. Ikke bibliotekstudiet, da. Alle vet jo at bibliotekarer er de kuleste folka i verden. Du har Giles, hu i The Mummy og... uhhmm.. noen flere. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Alle vet jo at bibliotekarer er de kuleste folka i verden. Du har Giles, hu i The Mummy og... uhhmm.. noen flere. Det kan være det altså, absolutt... altså de er de kuleste... men hva er det egentlig de gjør? Sorterer bøker? Nei jeg er nok uvitende her altså, for man trenger neppe en bachelor for å sortere bøker... Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Ja, også ho i Monkey Island 2! Også meg! LLM: Death Defying Unicorn-type, altså? Blir litt for krevande for meg å høyre på akkurat det albumet, men for all del stilege greier(og tøft i konsertformat). Kapstad er utvilsomt den flinkaste trommeslagaren dei har hatt, men kjenner det er på tide med litt korte låter igjen. Little Lucid Moments og Behind the Sun er forøvrig rett bak Timothy's, Blissard og Phanerothyme i mi bok. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Egentlig så likte jeg ikke "unicorn" så godt som de andre, syns det ble litt vel mye 70-talls... litt pinglete... liker at det er litt trøkk og groove... hva nå enn dette skal bety. LLM er steike bra. Black Hole / Black Canvas liker jeg og, selv om den er litt anderledes igjen. Still life with eggplant har du glemt! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Fant Hell 1-7 på YouTube... jeg har sett samme show selv, utrolig bra. Ohhhhh... jeg vil på konsert igjen. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Er det jobb å få som bibliotekar da ? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Jeg vil bli fysiker. Da får jeg jobb! Skal prøve å skrive noe mer interessant neste gang. Endret 6. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Forvirrende når halve spania heter det samme som meg :@@ Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Forvirrende når halve spania heter det samme som meg :@@ Hva heter du? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Sikkert Rodriguezzzzzzzzzzzzzzz. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Det skal eg love deg, du Hedvig. Og gjett om vi skal ha det moro saman! Berre spør Quote kor moro det var då eg og han gikk i klasse. Du har ein skummel vane med å dukke opp på studia til andre forumbrukere. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Sikkert Rodriguezzzzzzzzzzzzzzz. Jorge tipper jeg. Som da uttales horhey i Spania. (Og andre spansk/portugisisk-talende land.) Du da, hva heter du da? Jeg tipper du heter Klint. Med K, fordi du er norsk. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Eg heiter Øystein, uten K. Namnet tyder lykkestein, slå den! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Eg heiter Øystein, uten K. Namnet tyder lykkestein, slå den! Jøss, er det deg! Grattis med å bli moderator da, hadde egentlig ikke troa på at det ville bli noe ut av den skrotten... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Du har ein skummel vane med å dukke opp på studia til andre forumbrukere. Samme som meg det, men så gikk jeg sånn greie fra Politiet om å holde meg unna. Så nei, det er ikke fri rett til skolegang selv i Norge. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg er litt i tvil om jeg skal gå for Ctrl + R eller F5, hva syns dere? Moooorrrrroooo..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg