The Little Lucid Moments Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Eg er frå Sogn og Fjordane, så eg er også ein sånn utkanttype som ikkje har smakt belgiske vaflar. No har eg riktig nok budd i større, hippe og urbane byar dei siste åra, men det får vere grenser for kor mykje ein skal omstille seg. Ja, min grense var nådd når de byttet ut smultring med donut... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Norske vafler er mange ganger bedre enn amerikanske, belgiske, franske og andre ikke-norske vafler. Rutatkak med ganklæbb som de sier oppi her, trumfer alt. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Nå skal jeg inn i kjøpesenter med 250 butikker! Lykke til! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Noe av det feteste. Samt at det rimer på pølser, noe som heller ikke er et minus. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Pølse, ja, Norges svar på Orange. Ingenting rimer med noen av dem. 1 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Bortsett fra bl.a Blorenge og sporange da, i oranges tilfelle. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Pølse => øl! se! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 E9! E9! I år har det blitt meir skinnydipping enn vanleg påkledd bading. Ja, eg er ikkje tam! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 God damn it! Jeg er lei allergi! Nå har jeg snart nyst meg gjennom en hel dorull med papir i løpet siste par timene. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg har ikke testet badevannet enda i sommer, kanskje jeg burde gjøre det snart? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 En skikkelig sjokoladekake hadde vært utrolig digg nå. http://3.bp.blogspot.com/-mFmuyFRzqQs/UY_3LHPV2tI/AAAAAAAACOo/EEEUQyjzuTE/s1600/20130429_183353.jpg Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Ja, eller middag. Kvar blir det av middagen i dag, gamlingar? Nok rydding og vasking. Veit de ikkje at de har ein svolten son på 25 som ikkje veit si arme råd på besøk? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Kva skal du til med no til hausten, Teitgutt? Endret 6. august 2014 av Quote Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Flyttar til Oslo på fredag for å gå på det her bibliotekstudiet. Det vart eg no erta sånn for på Landås at det visste du vel? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Haha, var usikker på kva du valde mellom arkivar og bibliotekar. Sistnevnte blir du iallfall kar ut av. heheheh Lukke til, uansett! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Kom sjølvsagt akkurat ikkje inn på arkivar, sidan poenggrensa steig med 2000 i år og eg ikkje var noko flink til å arbeide meg til glitrande karakterar på VGS. Men får kompetansen på bibliotek også, så henger ikkje totalt med leppa. Dette blir nok heilt rått, skal du sjå. Mykje råare enn det der våset i Møllendalsbakken seffff. Lukke til kan du sjølv ha. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Flyttar til Oslo på fredag for å gå på det her bibliotekstudiet. Det vart eg no erta sånn for på Landås at det visste du vel? :O skal jeg gå på studie med andre forumkafefolk? Skummelt! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Det skal eg love deg, du Hedvig. Og gjett om vi skal ha det moro saman! Berre spør Quote kor moro det var då eg og han gikk i klasse. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Det vil jeg og. Ikke bibliotekstudiet, da. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Det skjønar eg godt at du vil. Kom heller til byen for ein øl når Motorpsycho spelar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg