Datasmurf Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg er erklært udyktig i fred og krig. Så hvis russerne kommer er jeg fritatt. Jeg er erklært uønsket hos alt som har med det militære, samt siviltjenesten, å gjøre. Frem til jeg blir gift og får kids, vil det være den lykkeligste dagen i mitt liv. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Udyktig jeg og, men måtte gjennom hver jævla test... Vi er en gjeng med ubrukelig folk ass Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Men over til noe annet. Se hva jeg fant i en gammel lommebok da. Minner! Pluss jeg fant to kondomer som gikk ut i 2011 KNM HH ja, det husker jeg... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Udyktig jeg også, knuste et bein i ankelen 8mnd. før innkalling. Sendte bare inn en stack med sykehuspapirer og fikk et kort svar om at jeg ikke ville bli innkalt. Angrer litt, hadde egentlig litt lyst til å gå inn, men gjorde nok det riktige. Lange turer med oppakning hadde sikkert ikke vært noe særlig. Endret 6. august 2014 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg la ved journalen min, møtte opp på sesjon, gjorde det bra på matematikken, ikke like bra på det fysiske (bl.a. svaksynt, dårlig hørsel, pollen- og støvallergi og symptomer på astma), og definitivt ikke på det psykiske. Satt og jabba med en psykolog i over en time, før jeg ble fortalt at jeg var uønsket og at jeg måtte gå til en eller annen kis, vise frem bussbillettene mine, og få pengene refundert, samt penger til bussen hjem. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 No skal eg på bossplassen, og det er ikkje fordi eg er så interessert i å hjelpe gamlingane med å kaste gamle ting. No sir! Det er fordi dei har vaflar der. Og eg rådiggar vaflar. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Men over til noe annet. Se hva jeg fant i en gammel lommebok da. Minner! Pluss jeg fant to kondomer som gikk ut i 2011 MÅTTE DU SENSURERE????? Ja, ellers hadde jeg fått hele forumkafeen på overaskelses besøk og som jeg sa, kondomene er gått ut på dato! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Men over til noe annet. Se hva jeg fant i en gammel lommebok da. Minner! Pluss jeg fant to kondomer som gikk ut i 2011 KNM HH ja, det husker jeg... Føler meg så gammel når jeg sier det er 7 år siden jeg dimmet :O Men noen har 30 år så eg klager ikke. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg bare krysset av at jeg ikke ønsket å komme inn i militæret jeg, var ikke verre en det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Så hvis kondomene hadde vært innafor dato hadde det vært greit om hele forumet kom på overraskende besøk? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Så hvis kondomene hadde vært innafor dato hadde det vært greit om hele forumet kom på overraskende besøk? Seff. Men det er de ikke så det var jo dumt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg går alltid rundt med en kondom eller tre, så jeg kan godt stikke innom likevel. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg går alltid rundt med en kondom eller tre, så jeg kan godt stikke innom likevel. Har du sjekka at de ikke er gått ut på dato ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Ja, jeg kaster dem etter hvert som de blir for gamle, og skaffer nye. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg går alltid rundt med en kondom eller tre, så jeg kan godt stikke innom likevel.Så du er både safe & sorry? 4 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg går alltid rundt med en kondom eller tre, så jeg kan godt stikke innom likevel. Lurt, går aldri rundt med det. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 No skal eg på bossplassen, og det er ikkje fordi eg er så interessert i å hjelpe gamlingane med å kaste gamle ting. No sir! Det er fordi dei har vaflar der. Og eg rådiggar vaflar. Jeg har til gode å prøve sånne belgiske. Gjør det meg til en bondetamp? Lurer på om de belgiske vaflene er fritert. Ville ikke overraske meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Av en eller annen grunn ser jeg ikke for meg Datasmurf som don juan.. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Eg er frå Sogn og Fjordane, så eg er også ein sånn utkanttype som ikkje har smakt belgiske vaflar. No har eg riktig nok budd i større, hippe og urbane byar dei siste åra, men det får vere grenser for kor mykje ein skal omstille seg. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Belgiske vafler er ikke så imponerende. Hilsen sunnmøring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg