Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sært å våkne 7 på en fridag og være uthvilt. Lurer på om jeg skal bruke dagen til noe produktivt, eller sløse den bort på gaming og seriemaraton.

Jeg la meg kl 20 igår, våknet 00:30 og skulle ikke stå opp før 5. DET var lite produktivt. Lå i senga og glodde på youtube i 3 timer.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe "world's largest gummy bear" to venninna mi til bursdagen hennes (hun blir 25), men den koster 400kr på nett og jeg tenker at hvis jeg skal bruke det, burde jeg heller kjøpe noe hun faktisk har bruk for. Men på den annen side vet jeg at hun hadde blitt veldig glad for det, siden hun elsker vingummi. Og hun fikk en gave av meg da jeg kom fra ferie for en måned siden. What to do?

Lenke til kommentar

Klart det går an å spise den. Det er en ekte gummibjørn. Men den er visst litt seig. :p

Edit: og den inneholder 12600 kalorier og har samme masse som 4000-ish vanlige gummibjørner. :)

Nei altså, om jeg hadde fått en sånn hadde jeg heller stilt den ut enn spist den. Plass har hun nok av, så om den ikke blir spist er ikke det noe problem. Synes det er en kul ting å ha uansett.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...