The Little Lucid Moments Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Hehe ja... men når man konfronterer de troende med diskrepansen i deres tekster, så tar de det som et angrep fra Fristeren og blir bare enda mer psykotiske... Men det er noen fine bilder der, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Sært å våkne 7 på en fridag og være uthvilt. Lurer på om jeg skal bruke dagen til noe produktivt, eller sløse den bort på gaming og seriemaraton. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg lyver ofte, mange ganger helt åpenlyst for effekt. Den må du utdype. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Sært å våkne 7 på en fridag og være uthvilt. Lurer på om jeg skal bruke dagen til noe produktivt, eller sløse den bort på gaming og seriemaraton. Jeg la meg kl 20 igår, våknet 00:30 og skulle ikke stå opp før 5. DET var lite produktivt. Lå i senga og glodde på youtube i 3 timer. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg lyver ofte, mange ganger helt åpenlyst for effekt. Den må du utdype. Type ironisk lyving. Vanskelig å komme med eksempler som ikke får meg til å fremstå som en total duche. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg lyver ofte, mange ganger helt åpenlyst for effekt.Den må du utdype. Type ironisk lyving. Vanskelig å komme med eksempler som ikke får meg til å fremstå som en total duche. "Du ser bra ut i den kjolen" ? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg vurderer å kjøpe "world's largest gummy bear" to venninna mi til bursdagen hennes (hun blir 25), men den koster 400kr på nett og jeg tenker at hvis jeg skal bruke det, burde jeg heller kjøpe noe hun faktisk har bruk for. Men på den annen side vet jeg at hun hadde blitt veldig glad for det, siden hun elsker vingummi. Og hun fikk en gave av meg da jeg kom fra ferie for en måned siden. What to do? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Spar penga og kjøp henne en boks med sånne Den kjempestore går jo ikke an å spise engang..og hvor skal hun gjøre av den? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Den kjempestore går jo ikke an å spise engang.Ikke? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Klart det går an å spise den. Det er en ekte gummibjørn. Men den er visst litt seig. Edit: og den inneholder 12600 kalorier og har samme masse som 4000-ish vanlige gummibjørner. Nei altså, om jeg hadde fått en sånn hadde jeg heller stilt den ut enn spist den. Plass har hun nok av, så om den ikke blir spist er ikke det noe problem. Synes det er en kul ting å ha uansett. Endret 5. august 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Som sagt, den er ikke MENT til å spises. Tenk så støvete den greia hadde blitt etter et par dager uansett..og klissete. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg avskyr å male. Eimen av maling i solsteika gir meg huepine, og det er et helvete å få av huden, for ikke å snakke om penslene. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg avskyr å male. Eimen av maling i solsteika gir meg huepine, og det er et helvete å få av huden, for ikke å snakke om penslene. Jeg malte med terpentin en gang. Det var tjære rørt ut i oppvarmet terpentin. Det var solsteik. Jeg følte meg ganske ruset. Hm, kanskje derfor jeg har blitt rar i hodet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Sånne engangshansker som de har på Europris (100pk) pleier jeg bruke når jeg maler. Bare flerre de av etterpå, ikke maling på henderne. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Type ironisk lyving. Vanskelig å komme med eksempler som ikke får meg til å fremstå som en total duche. "Du ser bra ut i den kjolen" ? Heller "den kjolen ser helt jævelig ut" og kanskje med påfølgende "du ser så mye bedre ut uten" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Man trenger ikke å være drittsekk bare fordi man er ærlig. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Og man trenger ikke å være ærlig bare fordi man er drittsekk. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Lasagne og rundtstykker inntatt. Livet er herlig. Endret 5. august 2014 av Ssnerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg