Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 So, what be up, my good people? OH MY GOD HE'S BACK! : O Det skjer alt for lite. Kjæresten camwhorer og jeg shopper piercingsmykker. Der da? n__n Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Men i helvete? Marley, er det deg? Er det virkelig deg?! Jepp. Jeg følte at jeg kanskje kunne bringe en gammel karakter tilbake. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Men i helvete? Marley, er det deg? Er det virkelig deg?! Jepp. Jeg følte at jeg kanskje kunne bringe en gammel karakter tilbake. *danse i lykkerus et par sekunder, for så å gå og ta seg en røyk* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 ta seg en røyk* Det tror jeg jammen meg det er flere som har gjort. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Velkommen tilbake marley. Du har vært savnet. Vi har hatt en skummel fyr som kalte seg heilage her i stedet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Velkommen tilbake marley. Du har vært savnet. Vi har hatt en skummel fyr som kalte seg heilage her i stedet. Skummel? Høres merkelig ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Han anså seg selv som en nazimod fra helvete. Småcreepy dude. Men han hadde en del tøffe avatarer, da. n__n Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det setter han nok pris på å høre. FFS, BSOD på filserveren. o.O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dude. Du har drept filserveren din. Det er ganske.. heftig. xD Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har jo vært snill mot den! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jepp. Jeg følte at jeg kanskje kunne bringe en gammel karakter tilbake. Mann..det var virkelig på tide.Once Marley, allways Marley Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har jo vært snill mot den!Kanskje den bare er emo? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jepp. Jeg følte at jeg kanskje kunne bringe en gammel karakter tilbake. Mann..det var virkelig på tide.Once Marley, allways Marley I guess you're right, B|Real. Jeg har jo vært snill mot den!Kanskje den bare er emo? Kanskje det. Om RAID-5-arrayene mine har gått til helvete nå begår jeg selvmord. -_- Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Gleder meg til lørdag. Petter og jeg skal se Hayseed =D (og Glint. GLIS.) Endret 1. april 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 I guess you're right, B|Real. Nei, nå glemmer vi noe her. Han het jo Echtelion, eller noe slikt, gjorde han ikke? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Om RAID-5-arrayene mine har gått til helvete nå begår jeg selvmord. -_- Kanskje det ikke er serveren som er emo allikevel! *winkwink* xD Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nei, nå glemmer vi noe her. Han het jo Echtelion, eller noe slikt, gjorde han ikke? Dessverre før min tid, gitt. Jeg er nabb. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 I guess you're right, B|Real. | er et spesialtegn som fucket opp alt på registreringer på ting og jah..det funket bare ikke annet en IRC og slikt.Nei, nå glemmer vi noe her. Han het jo Echtelion, eller noe slikt, gjorde han ikke?Ecthelion jau. Simarillion tidene det <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nei, nå glemmer vi noe her. Han het jo Echtelion, eller noe slikt, gjorde han ikke? Dessverre før min tid, gitt. Jeg er nabb. SÅ nabb er du ikke da. 2 år på baken her inne allerede er ikke verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg