Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kan ikke du gjøre det, som skryter sånn av denne rumpa di?

Haha! Skryter jeg av rumpa mi? Tror neppe jeg kommer til å gjøre det på treningsenteret. Finnes grenser :)

Slimda: jasså, du er en sånn en som går på treningsenteret for å ta selfies i speilet :p

Det der er vel forøvrig det eneste bildet jeg har tatt av meg selv mens jeg er i et treningsrom, til tross for å ha trent nesten fast de siste 2-3 årene. (dog ikke like effektivt hele tiden).

Hva trener du da? Du glemte å flexe :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva trener du da? Du glemte å flexe :p

Trente hovedsaklig en gang i uka med slik sirkeltrening med instruktør. Begynte i Juni med begynner-opplegget Ryp.

Mage, Knebøy, Skråbenk, Roing, Arnoldpress, biceps og triceps. Og så jogger jeg til jobb. Greit nok for et opplegg jeg kjører 5 dager i uka.

Lenke til kommentar

Haha, Overmoden. Kjenner til den der. :p

Jeg drømte at det var en seriemorder løs i byen der jeg bor og jeg hang med søskenbarnet mitt nok en gang og vi skulle liksom etterforske drapene.

Sånn, Overmoden. Nå trenger du ikke være alene om det. :) *trøste*

• Liker 1
Lenke til kommentar

En jeg kjenner har vært på ferie til syden. Han tok en tatovering som er åpenbart helt skjev og ut av proporsjoner. Burde man fortelle det? Tror han er rimelig stolt over den, og lurer på hvor lang tid det tar før han innser at den er... feil.

Lenke til kommentar

En jeg kjenner har vært på ferie til syden. Han tok en tatovering som er åpenbart helt skjev og ut av proporsjoner. Burde man fortelle det? Tror han er rimelig stolt over den, og lurer på hvor lang tid det tar før han innser at den er... feil.

Han innser det nok, og da burde du være kompis nok til å si den ser bra ut. Syns jeg da. (Kanskje han allerede vet den er slurvete)

Jeg får mye dritt om min, og selv om jeg er stolt er det kjipt at andre bare måååå fortelle hvor stygg den er.

Lenke til kommentar

Tok meg 15 min før jeg krøp til korset å hentet lillebroren min sånn at han kunne drepe edderkoppen som nektet meg inngang i mitt eget hjem. Denne latterlige frykten er ikke lett å leve med :(

Er du litt sånn som denne karen?

Jeg har edderkoppskrekk selv, men har klart å beherske meg en del nå. Har innsett at disse ekle krypene ikke er farlige, men litt ubehagelige :p

Jeg drømte at jeg var vitne til at de drev med dyremishandling i dyreparken i Kristiansand. Jeg fikk og lov å mate apene.

Åja.. Vi snakker ikke om drømmer lengre. Flott.

Den rareste drømmen jeg har hatt er at jeg var en edderkopp. Jeg ble tatt til fange av en UFO og spist opp av en rottefamilie. :p

Jeg hadde holdt kjeft. Den er som den er, og den går ikke bort. Men jeg hadde nok ikke sagt at den var fin hvis han spurte.

Enig i dette.

Lenke til kommentar

Man trenger gjerne ikke å si den er fin om Han spør, men det går ann å dra fram litt positivitet.

Sånn om venninner spørr om fyren de pulte var fin og jeg syns han er stygg så kan jeg gjerne si noe som "han hadde fine øyner" eller "jeg likte håret" også holder man kjeft om de da ikke maser mer. Når du spør må du forvente svar så man trenger ikke å lyve. Selv om noen ganger så kan man droppe sannheten. Det gjør jeg iallefall.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg liker å tenke på meg selv som en ærlig person. Som både er ærlig og forventer ærlighet tilbake. Dessverre er det noen ganger lettere sagt enn gjort. :p Er ikke alltid bare bare å være ærlig med venner.

Selvfølgelig. Jeg og er ærlig, men om jeg vet sannheten sårer så pynter jeg heller framfor å såre. Men man trenger ikke å lyve av den grunn.

Men så har du de som skal på død og liv bære ærlig uten at du selv har spurt. Det liker jeg ikke.

Jeg daten en fyr som venninna mi syns var stygg. Jeg spurte henne aldri, men fikk til stadighet høre hvor ekkel hun syns han var. Det er i mine øyner unødvendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det synes jeg ikke er noe fint. Jeg synes heller ikke det er fint når man spiser noe som vennene dine ikke liker og du hele tiden får høre hvor ekkelt det er. Det er ikke noe deilig når måten man prøver å nyte omtales som ekkel.

Enkelte ting går det an å holde for seg selv.

Lenke til kommentar

Noen ganger når jeg ser på en eller annen film, så setter det seg noen folk ved siden av meg og klager over at denne filmen er veldig kjedelig å se på. Men det er ingen som tvinger dem til å sitte å se på. Dem kan holde kjeft eller gå sin vei...

Lenke til kommentar

Men så har du de som skal på død og liv bære ærlig uten at du selv har spurt. Det liker jeg ikke.

Jeg daten en fyr som venninna mi syns var stygg. Jeg spurte henne aldri, men fikk til stadighet høre hvor ekkel hun syns han var. Det er i mine øyner unødvendig.

Er jo ikke sikkert hun var ærlig selv om hun sa han var ekkel. Kanskje hun syntes han var dritkjekk og ville ha ham for seg selv... ;)
Lenke til kommentar

Jeg tror veldig mye på åpenhet og brutal ærlighet.

Jeg hater personer som ikke vil si sannheten for å være høflig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Blir du glad når folk forteller deg at du er fæl på håret eller ser ut som et lik i ansiktet da? For å ta noen eksempler.

Jeg for min del liker ikke at folk sier "åh, du ser jo helt forferdelig ut. Du kan ikke vise deg utendørs i dag" osv. Men hver sin smak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...