Lunalotic Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Øyafestivalen arrangeres ca 10 min gange her ifra. Men skal ikke dra dit. Satser også på regn, så det blir svalere inne. Endret 4. august 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Venter på flom og torden, men det ser ut til at jeg venter forgjeves. Værmeldinga har gått fra 20 mm i går til 6 mm nå. Tåpelige trønderaviser som prater i vei om 40 - 50 mm regn i Sør-Trøndelag, nesten ingenting i nedslagsfeltet vårt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hadde en herlig drøm. Sjekka ut et fraflytta narkoreir og fant en NES, en SNES og ørten spill som jeg tok med hjem og bare gamet gamle klassikere. Så gikk jeg på Bunnpris, kjøpte meg AA-batterier, fire Red Bull, en landgang med ost og skinke og Tine Sjokomelk (til tross for at jeg blir veldig uggen i magen av å drikke det). Fin drøm. Jeg drømte jeg tråkket på en landmine, morsomt. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg tror noen bier har laget kuben sin på taket av jobbilen min...Latterlig Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hadde en herlig drøm. Sjekka ut et fraflytta narkoreir og fant en NES, en SNES og ørten spill som jeg tok med hjem og bare gamet gamle klassikere. Så gikk jeg på Bunnpris, kjøpte meg AA-batterier, fire Red Bull, en landgang med ost og skinke og Tine Sjokomelk (til tross for at jeg blir veldig uggen i magen av å drikke det). Fin drøm. Jeg drømte jeg tråkket på en landmine, morsomt. Jeg drømte at jeg var i en karaokekonkurranse mot Ronda Rousey. Våkna før jeg fikk resultatet da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg drømte at jeg våknet av at det kom noen inn i leiligheten min og bare gikk rett forbi senga og satte seg i sofaen. Og jeg turte ikke spørre hvem det var. Så våknet jeg så var det ingen der. Sært. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Har hatt noe lignende flere ganger. Har vært bare sånn delvis våken, og så er det som jeg blir hell lammet i hele kroppen og ikke kan røre meg. Samtidig hører jeg noen som tasler rundt og mumler mens jeg ligger med ryggen til. Men er helt låst og ute av stand til å snu meg å se hva det er. Litt skremmende opplevelse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Slimda var på fest i går, og han åpnet en spesielt god årgang villa. Staselig kar, her er et bilde fra forberedelsene:Du kunne i det minste tatt bryet til å finne noen nærmere min alder, evt copy-pasta ansiktet mitt på det? Eller er ikke jeg verdt den innsatsen? Dypt skuffet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Tok meg 15 min før jeg krøp til korset å hentet lillebroren min sånn at han kunne drepe edderkoppen som nektet meg inngang i mitt eget hjem. Denne latterlige frykten er ikke lett å leve med Er du litt sånn som denne karen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Slimda var på fest i går, og han åpnet en spesielt god årgang villa. Staselig kar, her er et bilde fra forberedelsene:Du kunne i det minste tatt bryet til å finne noen nærmere min alder, evt copy-pasta ansiktet mitt på det? Eller er ikke jeg verdt den innsatsen? Dypt skuffet. Åja, så du er ikke en 14 år gammel hipster likevel? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Har hatt noe lignende flere ganger. Har vært bare sånn delvis våken, og så er det som jeg blir hell lammet i hele kroppen og ikke kan røre meg. Samtidig hører jeg noen som tasler rundt og mumler mens jeg ligger med ryggen til. Men er helt låst og ute av stand til å snu meg å se hva det er. Litt skremmende opplevelse. Det heter søvnparalyse og er ikke uvanlig, men veldig ekkelt. Har hatt det selv en del ganger og blir like skremt hver gang. Wikipedia beskriver det slik: "Sleep paralysis is a phenomenon in which a person, either when falling asleep or awakening, temporarily experiences an inability to move. It is a transitional state between wakefulness and sleep characterized by complete muscle atonia (muscle weakness). It is often associated with terrifying visions, such as an intruder in the room, to which one is unable to react due to paralysis, from which the term "nightmare" is derived. One theory is that it results from disrupted REM sleep, which is normally characterized by complete muscle atonia to prevent the sleeper from acting out his or her dreams." 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Har greie på alt mulig du Therawhyn Ja det stemmer jo helt det, greit å vite det ikke er bare meg. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Kilden kino i kveld å se Guardians of the galaxy! Gleder meg ? Håper stolene er bedre enn de i Sandvika kino og Trondheim. For de var piss. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Nok en film lagt til på listen min, ser kjekk ut. Skal snart på bytur og da blir det nok kino Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg synes Guardians of the Galaxy virker litt teit. Kjæresten spurte om vi kunne se den, men jeg er skeptisk. Ikke at vi har noen fungerende kino for tiden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Åja, så du er ikke en 14 år gammel hipster likevel?Nei, jeg er en 27 år gammel IT-arbeider. Bilde: Jeg synes Guardians of the Galaxy virker litt teit. Kjæresten spurte om vi kunne se den, men jeg er skeptisk. Ikke at vi har noen fungerende kino for tiden.Jeg syns du burde se den. Tror jeg leste at det var hittil 44% av de som så filmen som var kvinner. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Pokker, nå ble jeg nesten skuffet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Slimda: jasså, du er en sånn en som går på treningsenteret for å ta selfies i speilet 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Kan ikke du gjøre det, som skryter sånn av denne rumpa di? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Slimda: jasså, du er en sånn en som går på treningsenteret for å ta selfies i speilet Det der er vel forøvrig det eneste bildet jeg har tatt av meg selv mens jeg er i et treningsrom, til tross for å ha trent nesten fast de siste 2-3 årene. (dog ikke like effektivt hele tiden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg