Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en herlig drøm. Sjekka ut et fraflytta narkoreir og fant en NES, en SNES og ørten spill som jeg tok med hjem og bare gamet gamle klassikere. :D

Så gikk jeg på Bunnpris, kjøpte meg AA-batterier, fire Red Bull, en landgang med ost og skinke og Tine Sjokomelk (til tross for at jeg blir veldig uggen i magen av å drikke det). Fin drøm.

Jeg drømte jeg tråkket på en landmine, morsomt.

Lenke til kommentar

Hadde en herlig drøm. Sjekka ut et fraflytta narkoreir og fant en NES, en SNES og ørten spill som jeg tok med hjem og bare gamet gamle klassikere. :D

Så gikk jeg på Bunnpris, kjøpte meg AA-batterier, fire Red Bull, en landgang med ost og skinke og Tine Sjokomelk (til tross for at jeg blir veldig uggen i magen av å drikke det). Fin drøm.

Jeg drømte jeg tråkket på en landmine, morsomt.

Jeg drømte at jeg var i en karaokekonkurranse mot Ronda Rousey. Våkna før jeg fikk resultatet da :(

Lenke til kommentar

Har hatt noe lignende flere ganger. Har vært bare sånn delvis våken, og så er det som jeg blir hell lammet i hele kroppen og ikke kan røre meg. Samtidig hører jeg noen som tasler rundt og mumler mens jeg ligger med ryggen til. Men er helt låst og ute av stand til å snu meg å se hva det er. Litt skremmende opplevelse.

Lenke til kommentar

Slimda var på fest i går, og han åpnet en spesielt god årgang villa. Staselig kar, her er et bilde fra forberedelsene:

Du kunne i det minste tatt bryet til å finne noen nærmere min alder, evt copy-pasta ansiktet mitt på det? Eller er ikke jeg verdt den innsatsen? Dypt skuffet.
Lenke til kommentar

Slimda var på fest i går, og han åpnet en spesielt god årgang villa. Staselig kar, her er et bilde fra forberedelsene:

Du kunne i det minste tatt bryet til å finne noen nærmere min alder, evt copy-pasta ansiktet mitt på det? Eller er ikke jeg verdt den innsatsen? Dypt skuffet.

Åja, så du er ikke en 14 år gammel hipster likevel?

Lenke til kommentar

Har hatt noe lignende flere ganger. Har vært bare sånn delvis våken, og så er det som jeg blir hell lammet i hele kroppen og ikke kan røre meg. Samtidig hører jeg noen som tasler rundt og mumler mens jeg ligger med ryggen til. Men er helt låst og ute av stand til å snu meg å se hva det er. Litt skremmende opplevelse.

Det heter søvnparalyse og er ikke uvanlig, men veldig ekkelt. Har hatt det selv en del ganger og blir like skremt hver gang.

Wikipedia beskriver det slik:

"Sleep paralysis is a phenomenon in which a person, either when falling asleep or awakening, temporarily experiences an inability to move. It is a transitional state between wakefulness and sleep characterized by complete muscle atonia (muscle weakness). It is often associated with terrifying visions, such as an intruder in the room, to which one is unable to react due to paralysis, from which the term "nightmare" is derived. One theory is that it results from disrupted REM sleep, which is normally characterized by complete muscle atonia to prevent the sleeper from acting out his or her dreams."

• Liker 1
Lenke til kommentar

Åja, så du er ikke en 14 år gammel hipster likevel?

Nei, jeg er en 27 år gammel IT-arbeider.

Bilde:

20140612_080313.jpg

Jeg synes Guardians of the Galaxy virker litt teit. :p Kjæresten spurte om vi kunne se den, men jeg er skeptisk. Ikke at vi har noen fungerende kino for tiden.

Jeg syns du burde se den. Tror jeg leste at det var hittil 44% av de som så filmen som var kvinner.
Lenke til kommentar

Slimda: jasså, du er en sånn en som går på treningsenteret for å ta selfies i speilet :p

Det der er vel forøvrig det eneste bildet jeg har tatt av meg selv mens jeg er i et treningsrom, til tross for å ha trent nesten fast de siste 2-3 årene. (dog ikke like effektivt hele tiden).
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...