Bruker-343442 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Tok meg 15 min før jeg krøp til korset å hentet lillebroren min sånn at han kunne drepe edderkoppen som nektet meg inngang i mitt eget hjem. Denne latterlige frykten er ikke lett å leve med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 I feel you. Så en edderkopp-jævel i stua for noen dager siden. Prøvde å følge med på hvor den var hele tiden, men var litt uoppmerksom og plutselig var den borte. Så nå venter jeg på at den skal plutselig være på do og skremme meg når jeg står opp, eller ligge og bare "Åh hei, jeg bare låner denne litt! Håper det går bra at alle ungene mine ble med også." inni blandt morgenåpa mi elns. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Det betyr ulykke å ta livet av edderkopper. Fanger dem levende jeg, og slipper de ut. Gjør det med alle innsekter forresten. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Tenk å ha kakkerlakker i hus, da... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Tok meg 15 min før jeg krøp til korset å hentet lillebroren min sånn at han kunne drepe edderkoppen som nektet meg inngang i mitt eget hjem. Denne latterlige frykten er ikke lett å leve med Jeg drømte at det kom haugevis med edderkopper krypende opp av toalettet. Så tømte jeg sånn avløpsrens nedi og skylte ned, og ventet i spenning. Etter noen få sekunder kom en ny kravlende opp fra skummet. De var der enda! Det var bokstavelig talt mitt verste mareritt. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Begynner å savne "harvey ryan" og "kv84" 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Begynner å savne "harvey ryan" og "kv84" Kanskje de er på honeymoon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 skal aldri drøye pakking så lenge igjen aldri Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hadde en herlig drøm. Sjekka ut et fraflytta narkoreir og fant en NES, en SNES og ørten spill som jeg tok med hjem og bare gamet gamle klassikere. Så gikk jeg på Bunnpris, kjøpte meg AA-batterier, fire Red Bull, en landgang med ost og skinke og Tine Sjokomelk (til tross for at jeg blir veldig uggen i magen av å drikke det). Fin drøm. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg tror noen bier har laget kuben sin på taket av jobbilen min... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Hadde en herlig drøm. Sjekka ut et fraflytta narkoreir og fant en NES, en SNES og ørten spill som jeg tok med hjem og bare gamet gamle klassikere. Så gikk jeg på Bunnpris, kjøpte meg AA-batterier, fire Red Bull, en landgang med ost og skinke og Tine Sjokomelk (til tross for at jeg blir veldig uggen i magen av å drikke det). Fin drøm. Du vet...emulator? Bare å laste ned en 2000 SNES-roms zipfil et sted, også er du igang. Såklart, kontroller blir jo et problem, med mindre du nøyer deg med en kabla xbox360 pad som jeg gjør. Har også TV rett i nærheten av PC'n, så jeg bruker HDMI kabel fra PC til TV og kjører bildet over dit når jeg spiller på emulator. PS2-spill blir akkurat som orginalen. Endret 4. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Klarte ikke å stå opp i dag når jeg skulle. Faen så svak jeg er om morgenen. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Gikk skeis her også. Våkna kl. 7 som vanlig, men var lurvern og lukket øynene igjen. Da havnet jeg inn i en sånn halvvåken drøm tilstand, der jeg basket og kavet oppi noe trangt noe og ikke kom løs. Plutselig var klokka nesten 9. Æsj. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Kunne sove til 8:30. Bra dag så langt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Bra folk får til å sove i det hele tatt. Gratulerer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hadde en herlig drøm. Sjekka ut et fraflytta narkoreir og fant en NES, en SNES og ørten spill som jeg tok med hjem og bare gamet gamle klassikere. Så gikk jeg på Bunnpris, kjøpte meg AA-batterier, fire Red Bull, en landgang med ost og skinke og Tine Sjokomelk (til tross for at jeg blir veldig uggen i magen av å drikke det). Fin drøm. Du vet...emulator? Bare å laste ned en 2000 SNES-roms zipfil et sted, også er du igang. Såklart, kontroller blir jo et problem, med mindre du nøyer deg med en kabla xbox360 pad som jeg gjør. Har også TV rett i nærheten av PC'n, så jeg bruker HDMI kabel fra PC til TV og kjører bildet over dit når jeg spiller på emulator. PS2-spill blir akkurat som orginalen. Det er null stress. Jeg har SNES med spill og fire spaker, i tillegg til emulator for NES og SNES, men det er noe eget med å ha det selv. Samt en gammel CRT-skjerm slik at man kan bruke pistolen når man spiller Duck Hunt. Har brukt emulatorer i årevis, for alt fra Mame og NeoGeo til PSX og N64. Det er den eneste måten jeg får Pokémon-fixen min etter at Gameboy Color-en forsvant for noen år siden, og som deg har også jeg PC og TV veldig nærme hverandre, koblet med HDMI. Skrur ikke på TV-en noe særlig nå om sommeren, den generer for mye varme for min smak. Blir veldig fort varmt, selv med air condition. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg har ferie, jeg. Og skal ikke gjøre en dritt unntatt å stikke på Øyafestivalen onsdag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Håper det regner like jævlig onsdag som det gjorde igår For jeg skal IKKE på øya-festivalen. Endret 4. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg