Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Men jeg trur ikke jeg hadde klart aa gjennomfoere det. Er for svak psykisk til aa sitte i en blikkboks i 3 maaneder. Jeg tenker allerede alt foer mye paa hvor skjoert livet vaart egentlig er.

Jeg trur ikke det er noen enveisbillett. Du maa nok regne med aa vaere der i 10-20 aar, men en eller annen gang trur jeg muligheten for aa reise hjem kommer.

kanskje teknologien kommer, men så er det jo kostnaden ved å sendes hjem. Ser ikke noen grunn til at arrangør skal gidde å ta på seg den kostnaden.
Lenke til kommentar

Jeg gikk i skauen en gang, og så var det et brak rett over meg... skvatt som faen og trynet... luktet rart i lufta etterpå.

Det du lukta var Ozon (O3). Det kommer hver gang det lyner.

Husker jeg bodde i Skien sentrum for noen år sia. Våkna opp midt på natta og kjente håra reiste seg pga. statisk elektrisitet. Så smalt det som faen. Slo ned i toppen av huset. Heldigvis var det lynavleder der.

En annen gang var jeg og noen kamerater og bada i Åletjern i Skien. Plutselig slo det ned i vannet under to meter fra ene kameraten min. Han så helt sjokkskada ut når han kom opp.

Aldri opplevd noe skade av lyn før for noen uker sida. Da tok lynet TVen og skjermkortet mitt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...