Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 jeg så nettopp meg selv på sommeråpent 15 minutes of fame as Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Noen som vet om det har kommet noe nytt (bra) til Netflix? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Kommer av og til nytt innhold til NEtflix, men vet ikke hva som er bra i dine øyene Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Ja. Men jeg trur ikke jeg hadde klart aa gjennomfoere det. Er for svak psykisk til aa sitte i en blikkboks i 3 maaneder. Jeg tenker allerede alt foer mye paa hvor skjoert livet vaart egentlig er. Jeg trur ikke det er noen enveisbillett. Du maa nok regne med aa vaere der i 10-20 aar, men en eller annen gang trur jeg muligheten for aa reise hjem kommer. kanskje teknologien kommer, men så er det jo kostnaden ved å sendes hjem. Ser ikke noen grunn til at arrangør skal gidde å ta på seg den kostnaden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 det lyner og tordner Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Torden er alltid koselig, deilig å høre på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 nei det er skummelt og er redd det slår ned i huset mitt Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Kunne sett "Her" fra 2013... shit au, er jo bare å laste ned. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Har opplevd å miste følelsen i beina av torden en gang, var ikke spesielt morro å plutselig ligge på gulvet.. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg gikk i skauen en gang, og så var det et brak rett over meg... skvatt som faen og trynet... luktet rart i lufta etterpå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg gikk i skauen en gang, og så var det et brak rett over meg... skvatt som faen og trynet... luktet rart i lufta etterpå. Det du lukta var Ozon (O3). Det kommer hver gang det lyner. Husker jeg bodde i Skien sentrum for noen år sia. Våkna opp midt på natta og kjente håra reiste seg pga. statisk elektrisitet. Så smalt det som faen. Slo ned i toppen av huset. Heldigvis var det lynavleder der. En annen gang var jeg og noen kamerater og bada i Åletjern i Skien. Plutselig slo det ned i vannet under to meter fra ene kameraten min. Han så helt sjokkskada ut når han kom opp. Aldri opplevd noe skade av lyn før for noen uker sida. Da tok lynet TVen og skjermkortet mitt Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Kall meg overtroisk, men opplevde også en gang når jeg skulle gå gjennom en skog å føle en slags iaktakelse, bare dette var mye verre og jeg ble nærmest lammet av frykt. Snudde og gikk skjelvende tilbake. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Ja nå lyner og blinker det sånn, at det er bare å dra ut pluggen tror jeg. Vil helst ikke riskere noe. Get boxen tåler ikke mye. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Kult... da vet jeg hvordan det lukter i ozonlaget. Men ja, det er sterke krefter. Har sett noen kvestede trær... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Kall meg overtroisk, men opplevde også en gang når jeg skulle gå gjennom en skog å føle en slags iaktakelse, bare dette var mye verre og jeg ble nærmest lammet av frykt. Snudde og gikk skjelvende tilbake. Angst kan få deg til å se og høre ting som ikke er der... Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Kunne sett "Her" fra 2013... shit au, er jo bare å laste ned. Du må se den, det er utrulig bra! Den ligger på Netflix. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Du må se den, det er utrulig bra! Den ligger på Netflix. Kult. Har troa på den, ja. Nå har jeg allerede gjort meg skyldig i fildeling, kan like godt laste ferdig (30 min)... Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Lurer på hvor mange ganger det har slått ned i tårnet på ulriken . Her i barca har det også vært et helvete med lyn og torden Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Weird... lastet visst ned film med 60 FPS... rare greier, ser mer ut som "virkeligheten"... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 60fps er heftig, det er der fokuset burde være, ikke på 4k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg