Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Men de er vel ikke naturlige? 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Ja, økonomisk sett har vi det godt her i Norge. Til tross for mange problemer. Ikke bare det, men vi er saa utrolig sikre i Norge. Jeg har nylig startet aa jobbe i filippinene. Har har vi ingen pensjonssparing overhodet. Sykedager er ikke-eksisterende. Er du borte fra jobb, saa trekkes du i loenn, saa enkelt er det. Hvis du sier opp i jobben for aa starte ett annet sted, saa maa du foerst gjennom en 6 maaneder lang uloennet oppsigelsesprosess foer du kan starte i den nye jobben. De aller fleste forplikter seg dermed til aa jobbe for det samme firmaet livet ut. Arbeiderpartiet fortjener mye mer heder og aere enn de faar. De har slaass seg frem til mange goder, som vi alle tar for gitt. Endret 2. august 2014 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 hahha føler meg dum skjønner ikke om dette er en spøk eller ikke 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Ranet med ljå - fordi kniv er altfor mainstraim Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Eldre kvinne. Mann med ljå. Hun burde være glad hun ikke døde. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Det var opprørende å se reportasjen om hun 95 år gamle kvinnen som ble ranet og truet i sitt hjem.At det går an å synke så dypt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Smaanervoes for aa miste leiligheten jeg saa paa paa fredag, fordi jeg skal se paa et par paa mandag foer jeg bestemmer meg. Utleier sa det var andre som skulle se paa den, og at det hastet. Men det kan jo vaere bare tull, for alt jeg veit. Haaper paa aa presse prisen enda lenger ned ved aa vente, men det er jo et lite sjansespill. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Smaanervoes for aa miste leiligheten jeg saa paa paa fredag, fordi jeg skal se paa et par paa mandag foer jeg bestemmer meg. Utleier sa det var andre som skulle se paa den, og at det hastet. Men det kan jo vaere bare tull, for alt jeg veit. Haaper paa aa presse prisen enda lenger ned ved aa vente, men det er jo et lite sjansespill. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Feriens vanskeligeste valg er hvilke neglelakker og sminke jeg skal ha med til syden:( får nesteb litt dårlig samvittighet ovenfor de tingebe som ikke får bli med Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Så nettopp i sommeråpen, en som har meldt seg på enveisbillett til Mars i 2023. Litt av et valg. Noen som kunne tenkt seg det? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Ja. Men jeg trur ikke jeg hadde klart aa gjennomfoere det. Er for svak psykisk til aa sitte i en blikkboks i 3 maaneder. Jeg tenker allerede alt foer mye paa hvor skjoert livet vaart egentlig er. Jeg trur ikke det er noen enveisbillett. Du maa nok regne med aa vaere der i 10-20 aar, men en eller annen gang trur jeg muligheten for aa reise hjem kommer. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Arbeiderpartiet fortjener mye mer heder og aere enn de faar. De har slaass seg frem til mange goder, som vi alle tar for gitt.+1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Så nettopp i sommeråpen, en som har meldt seg på enveisbillett til Mars i 2023. Litt av et valg. Noen som kunne tenkt seg det? http://en.wikipedia.org/wiki/Mars_one#Criticism Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Bra vi begge har sterke meninger. Som betyr at vi har noe til felles. Skal vi bli venner?Nei. Prøver å utelukkende omgi meg med bra folk. Da har vi enda mer til felles. Bffs! Shit Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Ranet med ljå - fordi kniv er altfor mainstraim Var det mannen med.. heh.. ljåen ? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Arbeiderpartiet fortjener mye mer heder og aere enn de faar. De har slaass seg frem til mange goder, som vi alle tar for gitt. Høyresiden krangler jo litt om det der. Etter hva jeg har forstått mener mange det ikke kan krediteres Arbeiderpartiet alene, men at det var en tverrpolitisk agenda. Ikke vet jeg, men tror ikke Anders Lange & Co. kan få æren... men nå begynte vel prosessen før den tid, da. Liker Kåre Willoch. :-) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Så nettopp i sommeråpen, en som har meldt seg på enveisbillett til Mars i 2023. Litt av et valg. Noen som kunne tenkt seg det? http://en.wikipedia.org/wiki/Mars_one#Criticism Ja, jeg trur egentlig dette ikke blir noe av. I hvert fall ikke i 2023. Det er foerst og fremst et reality-TV-program, og om det faktisk gjennomfoeres saa er det avhengig av at TV-programmet blir en megasuksses. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Det var opprørende å se reportasjen om hun 95 år gamle kvinnen som ble ranet og truet i sitt hjem. At det går an å synke så dypt. Hvis man først skal rane noen så er det jo smart å rane en 95-åring fremfor en 20 år gammel fyr med svart belte i tae kwan jutso. Kriminelle er faktisk smarte nok til å velge smarte mål Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Ja rotter er også smarte sies det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg