Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Nordisk utseende er kanskje kjedelig for de som bor her, men ute i verden blir blondt hår og blå øyne spesielt og fint

Lenke til kommentar

Nordisk utseende er kanskje kjedelig for de som bor her, men ute i verden blir blondt hår og blå øyne spesielt og fint

Ja, det er nok noe i det.

Jeg setter baade afrikanere, asiatere og latinas hoeyere enn nordiske jenter. For min del trur jeg det handler mest om at jeg liker lave, moerke kvinner. Det finnes absolutt mange pene nordiske kvinner, men det er da omtrent utelukkende smaa soete brunetter. (alle eksene mine er det)

Naar kompisene mine sikler over hoeye blondiner, saa sitter jeg der som ett spoersmaalstegn.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Uenig. Nordisk utseende er kjedelig.

De fleste synes at utseendet som er typisk for stedet de kommer fra er kjedelig. Vi har en tendens til å tiltrekkes av det eksotiske. Det man selv er vant til blir ofte kjedelig i ens egne øyne.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Ps jeg synes egentlig nesten alle asiatere ser like ut no offence altså, men ser jo ut som en stor søskenflokk

Samme med mange afrikanere

Lenke til kommentar

Negresser tenner meg faktisk ikke litt en gang. Noen latinaer er heite, men generelt må jeg si at det nordiske utseendet jeg liker best. Blant asiater finner man en del digg, men som med latinaer er det unntakene.

Jeg lurer på om jeg har et ubevisst rasistisk tenningsmønster. :p

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg har et ubevisst rasistisk tenningsmønster. :p

Lider av det samme selv. I tillegg er jeg ikke så fryktelig engasjert i rumper heller. Så når noen viser frem en stor-rumpa afrikansk skjønnhet med stor iver, sitter jeg som et spørsmålstegn og trekker på skuldrene.
Lenke til kommentar

Ps jeg synes egentlig nesten alle asiatere ser like ut no offence altså, men ser jo ut som en stor søskenflokk

Samme med mange afrikanere

Det har nok ogsaa noe med hvor vandt man er til aa se paa mennekser aa gjoere. Afrikanere synes sikkert hvite mennesker er vanskelig aa skille fra hverandre. Det er en relatvit stor del av hjernen vaar som brukes til det aa gjenkjenne ansikter. Hjernen din er rett og slett mer spesialisert til aa skille hvite mennesker fra hverandre. Med trening endrer dette seg.

Alle som har vaert innom Babethreaden vet at jeg har brukt over gjennomsnittlig mye tid paa aa se paa asiatere. Jeg har blitt ganske flink til aa skille de fra hverandre. Jeg kan se forskjell paa en person fra japan og en person fra korea eller kina. Hjernen min har omstilt seg. :)

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg kan se forskjell paa en person fra japan og en person fra korea, kina eller filippinene. Hjernen min har omstilt seg. :)

Jeg kan faktisk ikke si akkurat hva forskjellene mellom en koreaner, en japaner og en kineser ligger i, men folk har blitt overrasket over at jeg ser forskjellen tidligere.

Fillipinere er en helt annen sak. De er ikke vanskelige å skille fra de andre i det hele tatt.

Edit: Skal ikke akkurat kalle meg en ekspert da. Blir sikkert lurt av og til.

Lider av det samme selv. I tillegg er jeg ikke så fryktelig engasjert i rumper heller. Så når noen viser frem en stor-rumpa afrikansk skjønnhet med stor iver, sitter jeg som et spørsmålstegn og trekker på skuldrene.

Ser den. Jeg skjønner virkelig ikke hva greia med "bubble butt" er i det hele tatt. Tenker bare "Eeeeeew", mens andre jeg veit om er helt i himmelen. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

De forskjellige asiatiske landene har ofte litt forskjellige ansiktstrekk. Filippinere har flatere nese, japanere har nedover-dreide øyne, sånne småting. En kompis som er filippiner kan se om andre er det eller ikke bare på ansiktet. Han har alltid rett, da han gjerne går bort til villt fremmede og lirer av seg noe filippinsk og de kommer i prat med hverandre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Noen som bruker Wattpad på mobil? Gikk inn på en fortelling, men er jo umulig å komme seg tilbake til menyen. Hjelp?

Lenke til kommentar

Jeg kan se forskjell paa en person fra japan og en person fra korea, kina eller filippinene. Hjernen min har omstilt seg. :)

Jeg kan faktisk ikke si akkurat hva forskjellene mellom en koreaner, en japaner og en kineser ligger i, men folk har blitt overrasket over at jeg ser forskjellen tidligere.

Fillipinere er en helt annen sak. De er ikke vanskelige å skille fra de andre i det hele tatt.

Edit: Skal ikke akkurat kalle meg en ekspert da. Blir sikkert lurt av og til.

Ja, jeg stroek filippinere. Innsaa at de er lette aa plukke ut. 400 aar med kolonisme har satt sine spor.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Har sikkert noe med at jeg er vant til hvite mennesker, men føler alle kinesere fks har lik hårfarge, like øyne og like neser. I Norge har man jo mange varianter?? Men sier ikke at unordiske er stygge finnes mange pene av andre raser også

Lenke til kommentar

En amerikansk venn har ikke fått fikset datamaskinen sin siden april. Fordi han ikke har råd til hverken deler eller noen til å reparere. Og det selv om han har full jobb å kjøre å budbil. Jobber både uker og helger, men likevel fattig. Det er visst noe annerledes i Usa ja.

Lenke til kommentar

Har sikkert noe med at jeg er vant til hvite mennesker, men føler alle kinesere fks har lik hårfarge, like øyne og like neser. I Norge har man jo mange varianter?? Men sier ikke at unordiske er stygge finnes mange pene av andre raser også

Asiatere har mange flere hårfarger enn oss nordmenn, f.eks rosa og grønn.

Her er et par japanske eksempler:

imas26.jpg

Desudesudesu

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...