Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg bare kjeder meg litt jeg...

Finnes sikkert online kurs i trolling.

Har faktisk startet ett par trolletråder på Kvinneguiden for ett halvt år tids siden, men kanskje jeg skulle meldt meg på kurs for å få finpolert trollingen min litt

Lenke til kommentar
Har faktisk startet ett par trolletråder på Kvinneguiden for ett halvt år tids siden, men kanskje jeg skulle meldt meg på kurs for å få finpolert trollingen min litt

Neh, tror ikke det er nødvendig. De kursa er bare for å komme igang. En kan jo ikke ha at alle trolle er helt like, det ville jo ikke fungere. Hver og en må finne frem til unike teknikker. Learning by doin.

Tror den derre Tor Browser er kjekk til trolling, ikke at jeg har testet.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg bare kjeder meg litt jeg...

Finnes sikkert online kurs i trolling.

Det koster deg 100,- timen.

Lenke til kommentar

Hvordan får folk plass i koffertene sine??

Jeg får ikke plass i min koffert.
Jeg har en fetisj for å klatre inn i ting jeg tror jeg muligens får plass i. Kofferter, bager og pappesker. Har resultert i noen hysteriske øyeblikk på jobb :p

Er du en katt?

Når du sier det så har jeg faktisk litt litt på det selv.

Lenke til kommentar

Jepp. Sida er mer eller mindre det samme som Badoo, bortsett fra at Badoo er lagt opp mer som en blanding av Nettby og et datingsted, mens hotornot kun går på hvor vidt du synes personen er heit eller ei.

Sånn ellers er det det samme folka man prater med osv. Lurer på om ikke Twoo er inne i den greia der også.

Lenke til kommentar

Danke. Nå er det endelig helg i tillegg, skal ikke gjøre noe som helst anstrengende det neste døgnet. Hadde helvetesturer til IKEA i går, tre runder frem og tilbake. Hater det stedet intenst. Må få montert sammen skiten på onsdag. Helt glemt hvor slitsomt det er å flytte helt nytt sted.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...