Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nora90: Uff. Det var trist å höre. Jeg orker ikke spörre hvorfor; det finnes vel en god grunn til det. Kjärlighetssorg kan väre veldig slitsomt, men det blir som regel bedre med tida. *Klem*

b-real: Sant det. Hvordan går det i Tromsö for tida? Fortsatt full vinter der oppe? Det er det iallfall i Hammerfest (har familie der).

Endret av Sidious
Lenke til kommentar
Sidious: jau...ikke mye av den gjengen som sitter våken hele natta lengre..=(

Kanskje de har tatt til vettet. Etter et år eller to med alt for mange slike netter gikk det endelig opp for meg at det kanskje ikke er så utrolig lurt.

Nei, nå som jeg snart skal ut i den store vide verden (Trondheim, sannsynligvis) skal jeg gjøre en aldri så liten livsstilendring.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
b-real: Sant det. Hvordan går det i Tromsö for tida? Fortsatt full vinter der oppe? Det er det iallfall i Hammerfest (har familie der).
Aner ikke. Aldri bodd i tromsø så det kan jeg ikke uttale meg om :p

Dog her på Sortland så er det regn og shait. Sørpeføre som faen. Striregnet i hele dag. Så er en heldig så forsvinner vel snøen om itte så lenge.

Kanskje de har tatt til vettet.
Jammen...så..så...kjedelig da for meg som ikke gjør det da :((
Lenke til kommentar
Skarstad: Hva skal du i Trondheim? Studere eller? :) Ble nysgjerrig nå.

Det stemmer. Jeg trenger desperat en grad av et eller annet slag så jeg har noe å vifte med når jeg går tom for ordentlige argumenter, så jeg må vel en tur innom NTNU.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Skarstad: Akkurat. Håper du finner noe du liker å studere da, det er nemlig ikke så enkelt (ikke for meg iallfall...).

Jeg melder meg glatt inn i den klubben. Hadde håpet å få meg en jobb en eller annen gang, men har visst gjort den tabben å ikke velge realfag.

faen skal det være forno da skarstad? oO

Det aller beste hadde jo vært å kunne kalle seg selv doktor Skarstad.

Lenke til kommentar

Skarstad: Hva mener du nå? Du har generell studiekompetanse, men ikke tilstrekkelig med realfag til å söke inn på visse linjer på höyskole/universitet?

De eneste realfagene jeg likte på vgs var psykologi og biologi. Matte, kjemi og fysikk er grusomt. Satser på universitetsstudier til hösten, så får vi se hvordan det går. Jeg valgte allerede feil studium en gang (sykepleien). Tror jeg blir veldig lei meg om jeg velger feil en gang til...jammen meg ikke lett dette.

Lenke til kommentar
Bare ikke bli gynekolog Skarstad, da. Det hadde vært litt skummelt.

Und seksi.

Skarstad: Hva mener du nå? Du har generell studiekompetanse, men ikke tilstrekkelig med realfag til å söke inn på visse linjer på höyskole/universitet?

Bare at jeg skulle tatt jeg kunne av realfag på VGS om jeg ville vært garantert en godt betalt jobb så fort jeg har utdannelsen min. Verden er kreisi etter ingeniører.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...