Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hvordan får folk plass i koffertene sine?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 SOT bar & burger i Trondhjem anbefales på det sterkeste, veldig god burger, og mye godt øl. Amper (salat, superdressing, gruyèreost og syltet grønn chili) levde opp til navnet sitt. Neste gang skal jeg prøve Blåmandag (karamellisert løk, blåmuggost og jalapeñorelish). Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hvordan får folk plass i koffertene sine?? Jeg får ikke plass i min koffert. 3 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Livet er fint her i syden, men merkelig. Jeg skjønner hvorfor spania går under. De er veldig svimle og treige. Null effort i noen ting Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg trenger linser som er helt svarte. Og solbriller. Slik at når noen sier noe idiotisk, så kan jeg ta av meg solbrillene og bare se rart på noen med helt svarte øyne. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Åhhh, det vil jeg også ha... tror det er bra for sjekkinga. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Finnes det linser med UV-filter i tro? Så man kan bruke det istedet for solbriller hmmm.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hvordan får folk plass i koffertene sine?? Jeg får ikke plass i min koffert. Jeg har en fetisj for å klatre inn i ting jeg tror jeg muligens får plass i. Kofferter, bager og pappesker. Har resultert i noen hysteriske øyeblikk på jobb Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Aka. prinsippet bak en supernova... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Åhhh, det vil jeg også ha... tror det er bra for sjekkinga. Fungerer som en sjarm, øyefargen min er nesten svart. Så svart at politiet stoppet meg og må dra frem lommelykt, siden de tror aldri på at det er øyenfargen min, og dermed tror at pupillene mine er så store. Men med svarte linser så er jo hele øyet svart. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Øye-eplet også? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Øye-eplet også? Ja. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Store linser da. Kan ikke være vanlige. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Tuddeluuuuuuu Tuddeluuu likewise. Lenke til kommentar
Dorosseru Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Tuddeluuuuuuu Tuddeluuu likewise. DIDDELIDO! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hvordan får folk plass i koffertene sine??Jeg får ikke plass i min koffert. Jeg har en fetisj for å klatre inn i ting jeg tror jeg muligens får plass i. Kofferter, bager og pappesker. Har resultert i noen hysteriske øyeblikk på jobb Er du en katt? 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 DIDDELIDO! Likewise... I guess. Lenke til kommentar
Dorosseru Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg får plass i kofferten min, men da må jeg krølle meg meget sammen! Lenke til kommentar
Dorosseru Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 DIDDELIDO! Likewise... I guess. Jeg tror jeg bare kjeder meg litt jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg