Datasmurf Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hjelp du liksom, du kan således skryte til Hans, Tore og resten av gjengen om at du har blitt tvangsfôra Sjurburger, burde gi deg legendestatus i miljøet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Gratulerer med dagen, Ssnerk! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Ferie. Feirer det med tidenes beste låt! Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Lurer på om jeg kan finne Fredrik Græsvik på tinder. DET hadde vært noe. Finn meg først Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 E9, namnebror. Til lukke med åremålet, Ssnerk! I dag mista eg bussen både til og frå jobb. Så no sit eg her. Og ingen vener har bil/vil hente meg. Meeeeen, den unge mand skal drikke ti millionar øl i kveld, så det er ikkje så ille heller. Eg kan t.d. lese litt i ei god bok medan eg ventar på ein ny buss. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Er det noko liv i byen, Teitgutt? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 E9, namnebror. Til lukke med åremålet, Ssnerk! I dag mista eg bussen både til og frå jobb. Så no sit eg her. Og ingen vener har bil/vil hente meg. Meeeeen, den unge mand skal drikke ti millionar øl i kveld, så det er ikkje så ille heller. Eg kan t.d. lese litt i ei god bok medan eg ventar på ein ny buss. Skål fra barcelåna! Her koster ti millioner øl null penger. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Herjing, Quote! Herjing! Raketten og Trompeten er med og vi skal antagelegvis sitte hjå meg. Kom, kom! Nu skåles det med ein kaffikopp frå jobb, Anonympappkasse! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Eg og Mr. Big er på utkikk etter fylln, men blir litt langt inn til byen. Stress å skaffe sjåfør. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Siden flyet gikk 6 imorges ligger vi ca 4 timer forran alle andre... sengeklar for lenge siden men: ølølmøløøøøøløøløløølølløløløøøllølløø Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Skal til spania på mandag da skal jeg bli niiiiiigggg Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Skal til spania på mandag da skal jeg bli niiiiiigggg Hva faen kalte du moren min? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Ta inn på hotell. Du og Mr. Big(er det billetør'n?). Er i lengste laget, men eg har tatt reisa før på ein fuktig kveld. Svære greier. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Mr. Big er billetør'n, ja. Reisa har blitt gjort mangt ein gong, men problemet er naturligvis at alle aktuelle sjåfører er i landet syden. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Typisk chaffeurer å reise til det nokså overvurderte landet der. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Syden må vel være det rikeste landet i verden, i alle fall Europa... siden nordmenn kjøper så mye øl der. Og solkrem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg