Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

 

 

Her og. Har 40 kg jeg vil ha vekk. Men lettere sagt en gjort!!!

40 kg?!! Nå overdriver du vel litt?

 

PS. Kjent musikk :p

Nei, med mine 100 kg så syns jeg 40 er på rett plass å kvitte seg med :p
Seriøst?! Du ser IKKE ut som 100kg. Det der høres ut som en vrangforestilling. Du ser ut som du er tynnere enn meg, og jeg er langt under det.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Meg selv. Jeg prøver å få kostholdet på rett kjøl. Lettere sagt enn gjort. :p

Lykke til. :)

Jeg prøver litt selv, men hver helg går det skeis :p

Takk, trenger det. Jeg har null selvdisiplin når det gjelder mat. Det var en stund jeg greide å styre meg, men så gikk ting litt til helvete igjen og jeg har gått tilbake til å gi faen i hva jeg putter i meg. Må si at det er veldig mye lettere å falle ned enn det er å klatre opp.

 

 

Helt enig.

 

Må samtidig presisere at jeg "får lov" til å være usunn i helgene, siden jeg har et veldig sunt kosthold ellers i ukedagene :p;)

Lenke til kommentar

Eg er så kresen av meg, men no har eg bestemt meg for å sette ein stoppar for det og lære meg å ete ting andre folk skryter av, så i dag har eg ete bacon.

 

I går kom eg i prat med ein alkoholiker som akkurat hadde møtt dottera si for første gong på 20 år. Han var opprørt og trengde nokon å snakke me. Heldigvis for han var Teitgutt, som sat der i regnet og venta på bussen sin, ein oppegåande og fin fyr. Så då snakka vi om laust og fast ei stund, før det viste seg at det ikkje gikk buss. Då fikk eg skyss heim med venninna hans som takk for praten. Moralen er at det lønnar seg å vere litt grei.

Lenke til kommentar

 

For øvrig, Therawyn:

 

Lys pizzabunn, crême fraiche med hvitløk som saus, kjøttdeig krydra med havsalt, sort pepper, chili, hvitløk og spisskumen, jubelsalami, langtidsmodnet strandaskinke, ananasbiter, mais, norsk bacon (norsk bacon er ikke like digg som svensk, uten at jeg helt forstår hvorfor), og revet ost bestående av vellagret jarlsberg, vellagret norvegia, mozzarella og parmesan.

 

Rødvinen var så som så, smakte billig. Litt som å drikke Pokal, Seidel eller Tuborg. Da var det bedre å drikke vann.

Håper det smakte. :)

 

Jeg har enda ikke laget hjemmelaget pizza. :p

 

Smakte vidunderlig, alle i familien stappa seg.

 

Hvordan kan du ikke ha laga hjemmelaga pizza enda?

Lenke til kommentar

Lys pizzabunn, crême fraiche med hvitløk som saus, kjøttdeig krydra med havsalt, sort pepper, chili, hvitløk og spisskumen, jubelsalami, langtidsmodnet strandaskinke, ananasbiter, mais, norsk bacon (norsk bacon er ikke like digg som svensk, uten at jeg helt forstår hvorfor), og revet ost bestående av vellagret jarlsberg, vellagret norvegia, mozzarella og parmesan.

Disgusting.
Lenke til kommentar

 

Lys pizzabunn, crême fraiche med hvitløk som saus, kjøttdeig krydra med havsalt, sort pepper, chili, hvitløk og spisskumen, jubelsalami, langtidsmodnet strandaskinke, ananasbiter, mais, norsk bacon (norsk bacon er ikke like digg som svensk, uten at jeg helt forstår hvorfor), og revet ost bestående av vellagret jarlsberg, vellagret norvegia, mozzarella og parmesan.

Disgusting.

 

Jeg satt og venta på en slik kommentar fra deg, Lycos.

 

En dag skal jeg finne deg, dope deg ned, og fôre deg med alle mine kreasjoner. Fra pizza og burgere, til tøsete kaker og tiramisù.

Og helle i deg glasscola, guatemalsk rom, og hjemmelagede milkshaker med forskjellige smaker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...