Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, pizza-sulten. Men får ikke lov. :(

Av hvem da?
Meg selv. Jeg prøver å få kostholdet på rett kjøl. Lettere sagt enn gjort. :p

Åh, pizza-sulten. Men får ikke lov. :(

Gjett hvem som er på vei til Peppes >:-3

Kos deg. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Meg selv. Jeg prøver å få kostholdet på rett kjøl. Lettere sagt enn gjort. :p

Bestefar sa det var sunt å spise det man hadde lyst på.

Han mente selvsagt psykisk; viktig å kose seg.

Men når man kombinerer det med manglende måtehold, så blir det selvsagt feil.

(Noe jeg har problemer med.)

Endret av The Little Lucid Moments
Lenke til kommentar

Ja, foreldra til en kid jeg gikk i klassen med på grunnskolen var søskenbarn. Barna var også deretter. Og er enda. Maks fucka i huet, og mindre heldig med utseendet også.

For øvrig, Therawyn:

Lys pizzabunn, crême fraiche med hvitløk som saus, kjøttdeig krydra med havsalt, sort pepper, chili, hvitløk og spisskumen, jubelsalami, langtidsmodnet strandaskinke, ananasbiter, mais, norsk bacon (norsk bacon er ikke like digg som svensk, uten at jeg helt forstår hvorfor), og revet ost bestående av vellagret jarlsberg, vellagret norvegia, mozzarella og parmesan.

Rødvinen var så som så, smakte billig. Litt som å drikke Pokal, Seidel eller Tuborg. Da var det bedre å drikke vann.

Lenke til kommentar

Ja, foreldra til en kid jeg gikk i klassen med på grunnskolen var søskenbarn. Barna var også deretter. Og er enda. Maks fucka i huet, og mindre heldig med utseendet også.

Gikk også i klasse med ei hvor foreldrene var søskenbarn. Dette var VGS da. Hun var fin som juling.

Lenke til kommentar

For øvrig, Therawyn:

Lys pizzabunn, crême fraiche med hvitløk som saus, kjøttdeig krydra med havsalt, sort pepper, chili, hvitløk og spisskumen, jubelsalami, langtidsmodnet strandaskinke, ananasbiter, mais, norsk bacon (norsk bacon er ikke like digg som svensk, uten at jeg helt forstår hvorfor), og revet ost bestående av vellagret jarlsberg, vellagret norvegia, mozzarella og parmesan.

Rødvinen var så som så, smakte billig. Litt som å drikke Pokal, Seidel eller Tuborg. Da var det bedre å drikke vann.

Håper det smakte. :)

Jeg har enda ikke laget hjemmelaget pizza. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jg forstår ikke hvordan noen klarer å ha sex med mensen?? Og iallefall ikke hvordan noen puler noen med mensen????

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...