L4r5 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Damn. Øl, ja. Det høres jævlig digg ut i kveld. Spørs om jeg ikke må kjøpe et par murere. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Endelig helg. Har lyst å ta meg en telttur på fjellet og drikke øl med noen kamerater. Da er problemet at det er så sinnssykt tungt å bære såpass mye øl når man er mann og skal ha dosen sin. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Det er Torsdag i dag, om noen tar feil av det. I morra er det Fredag Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Men du blir jo pære etter tre øl, Quote. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hvis han har fri i morra er det langhelg fra i dag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hvis han har fri i morra er det langhelg fra i dag. Har du også fri i morra? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Eg drakk ein million øl i går og var på jobb i dag, så ein må ikkje ha fri for å drikke øl. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Endelig helg. Har lyst å ta meg en telttur på fjellet og drikke øl med noen kamerater. Da er problemet at det er så sinnssykt tungt å bære såpass mye øl når man er mann og skal ha dosen sin.Er vel bare sundt å få brent av noen kalorier før du hiver innpå nye? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg har naturligvis fri i morgen. Det har seg dessverre slik at jeg må være veldig forsiktig med å drikke kvelden før jobb, siden jeg risikerer å måtte ta promilletest av andre arbeidere... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Portvakt på skipsverft/Internasjonalt havneområde. Fin jobb, men blir litt lei av å være nazi mot folk til tider. "NEI du får ikke lov til å kjøre inn på området uten tillatelse fra ledelsen". "NEI, du får ikke lov til å komme inn på området. Navnet ditt står ikke på listen min." Nå neste uke er det siste skiftet før jeg begynner på'n igjen med studier. Da er det natt, og jeg slipper å se mennesker. Osama Bin Laden gav meg faktisk arbeid. Endret 31. juli 2014 av Quote Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Har kjørt i 7 timer Snart hjemme er så mye jeg vil gjøre at jeg ikke vet hbor jeg skal begynne Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Begynn med det første du ser. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Kjærleik i lufta? Eller bare generell kåtskap? Zarac stalker meg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Åh, pizza-sulten. Men får ikke lov. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Eller slektninger til og med tremenninger (til tross for at loven bare innebærer søskenbarn, blir det likevel merkelig med tanke på at jeg har et godt forhold til alle mine tremenninger og har tilbragt mye tid med de opp gjennom åra). Hvilken lov tenker du på? Søskenbarn er innafor i følge lovverket her til lands. Er det? Så det er bare søsken, foreldre og besteforeldre som er igjen? Var det ikke ulovlig å gifte seg med søskenbarn på 90-tallet? Åh, pizza-sulten. Men får ikke lov. Føler meg litt rebelsk egentlig, har laga pizza, og spretter en amerikansk rødvin siden verken pappa eller jeg følte det var korrekt med Amarone, og jeg ville ikke sprette den siste flaska med Wongravens alleanza jeg har stående. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Er det lov å gifte seg med sin egen onkel? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Det er iallefall lov å gifte seg med fetter/kusine nå. Er på en gruppe på facebook hvor to søskenbarn er gift. De har fått gjennomgå, men er fremdeles gift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg