Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig helg. Har lyst å ta meg en telttur på fjellet og drikke øl med noen kamerater. Da er problemet at det er så sinnssykt tungt å bære såpass mye øl når man er mann og skal ha dosen sin.

Er vel bare sundt å få brent av noen kalorier før du hiver innpå nye?
Lenke til kommentar

Portvakt på skipsverft/Internasjonalt havneområde. Fin jobb, men blir litt lei av å være nazi mot folk til tider. "NEI du får ikke lov til å kjøre inn på området uten tillatelse fra ledelsen". "NEI, du får ikke lov til å komme inn på området. Navnet ditt står ikke på listen min."

 

Nå neste uke er det siste skiftet før jeg begynner på'n igjen med studier. Da er det natt, og jeg slipper å se mennesker.

 

Osama Bin Laden gav meg faktisk arbeid.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

 

Eller slektninger til og med tremenninger (til tross for at loven bare innebærer søskenbarn, blir det likevel merkelig med tanke på at jeg har et godt forhold til alle mine tremenninger og har tilbragt mye tid med de opp gjennom åra).

Hvilken lov tenker du på? Søskenbarn er innafor i følge lovverket her til lands.

 

Er det? Så det er bare søsken, foreldre og besteforeldre som er igjen?

 

Var det ikke ulovlig å gifte seg med søskenbarn på 90-tallet?

Åh, pizza-sulten. Men får ikke lov. :(

Føler meg litt rebelsk egentlig, har laga pizza, og spretter en amerikansk rødvin siden verken pappa eller jeg følte det var korrekt med Amarone, og jeg ville ikke sprette den siste flaska med Wongravens alleanza jeg har stående.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...