Catkin Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Irriterer meg at jeg oppfører meg som en fjern tulling uten å ha røyka noe. I kveld vel å merke... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvorfor sover jeg ikke? >.<Yoghurt? det er ivartfall min unskyldning Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Joda helt akseptabelt. Du a?Tjau..kan ikke klage. Kjøpt billettene? Betalte ti tusen i regninger istedet..Så ikke ennå. Det er metalfestivalen i Lillehammer du snakker om antar jeg^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Irriterer meg at jeg oppfører meg som en fjern tulling uten å ha røyka noe. I kveld vel å merke...That's what they all say baby Betalte ti tusen i regninger istedet..Så ikke ennå. Det er metalfestivalen i Lillehammer du snakker om antar jeg^^Aww...:\Ja..er nok den ^^ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Har tro på den festivalen ja. Potensiale. Var vel i Notodden før tror jeg, flytta den til Lillehammer nå. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ah. Endelig ensom. Ikke det at jeg elsker ensomhet, men noen ganger er det fint å väre alene. Jeg har hatt besök av en kompis, faen han gikk meg på nervene. Grei kar, men jeg hater hygienen hans. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hvordan skal jeg ellers vise hvor glad jeg er i henne? EN klem? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvorfor sover jeg ikke? >.< Jeg vet sannelig ikke, det eneste jeg vet sikkert akkurat nå er at jeg skal sette laptopen i dvalemodus, klappe den sammen, rulle meg naken rundt i senga å sove godt frem til klokken er 06:15. Altså om ganske nøyaktig 6 timer og 4 minutter så våkner jeg til lyden av Lazytowns kakebakesang. Da må jeg snuble meg ut av senga, børste av meg støvet for å komme meg på jobb. Dere for sove godt alle sammen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Irriterer meg at jeg oppfører meg som en fjern tulling uten å ha røyka noe. I kveld vel å merke... Hvorfor det da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Irriterer meg at jeg oppfører meg som en fjern tulling uten å ha røyka noe. I kveld vel å merke... Hvorfor det da? Vet ikke jeg vel Oo. Trøtt eller noe kanskje, Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ok, jeg har 22 kr. Holder det akkurat til påskeeegg på statoil? Det kan da ikke ha kosta mer enn 44 normalpris mon tro.. hmm Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vet ikke jeg vel Oo. Trøtt eller noe kanskje,Da er det to ting som hjelper. Kaffe eller søvn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Har tro på den festivalen ja.Potensiale. Var vel i Notodden før tror jeg, flytta den til Lillehammer nå. vel..ikke så nøye hva som ellers spiller så lenge Opeth tar turen hvordan skal jeg ellers vise hvor glad jeg er i henne? EN klem? En klem kan være nok. "Spørs hvordan du utfører den" Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 En klem kan være nok. "Spørs hvordan du utfører den" Jeg tror ikke mammaen til Espen er så kresen. Hadde ho fått en klem av Espen tror jeg nesten ho hadde besvimt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 av sjeldenhet eller pga han er så...sterk? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 av sjeldenhet eller pga han er så...sterk? Han er bare ikke typen som er sånn intim med mammaen sin. Og det er ikke fordi han er så sterk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Han er bare ikke typen som er sånn intim med mammaen sin. Og det er ikke fordi han er så sterk ...er noen virkelig..intim med sin egen mamma da? Vil ikke det være litt...galt? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 ...er noen virkelig..intim med sin egen mamma da? Vil ikke det være litt...galt? Fant ikke noe bedre ord enn intim. Er litt for sent for meg Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei Nora90 og b-real. Vi tilhörer den lille gruppen av folk som fortsatt er våkne, later det til. :] Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ja, jeg er kvalm og lider litt av kjærlighetssorg. Det er ikke noe som hjelper på nattesøvnen Men vurderer å legge meg snart. Så ble det CSI på tv. Så er nok oppe litt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg