Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jammen jeg og vil se forumfreaks irl :(

 

Så nettopp posseidon på netflix. Den handler om et skip som kantrer og så skal noen komme seg ut.

 

Det er den dårligste beste filmen jeg har sett hvertfall.

Kaller du meg freak?! Du hadde din sjanse.

 

Dette begynner å bli skremmende. Du er vel 21 du også? :p

Lenke til kommentar

 

Jeg tipper 28.

 

Ut i fra opplysninger eller ut i fra bilde?

 

Ut i fra opplysninger, ut i fra bildet ville jeg tippet 23-24

 

 

Ellers Darkness|

Jeg har etterforsket litt og funnet ut at du i 2004 spurte om VGS:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=296751&hl=

Samme året snakket du også om å gå på byen

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=265236&hl=

Samme året jobbet du også som lærlig

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=235555&hl=

 

Disse trådene er 10 år gamle, jeg anntar du var ca 18år når du drev med disse "tingene", derfor tror jeg min tipp på 28 stemmer ganske bra.

 

 

 

 

Om noen lurer: Jeg er 24, men ser gjerne yngre ut :ph34r:

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Kjære med-menn.

Jeg vil nå demonstrere de vi kaller for "kvinnefella".

Under ser dere et eksempel på et spørsmål der man må trå veldig varsomt.

Dere tror kanskje det er et enkelt spørsmål, men under overflaten lurer det farer. Her må man nøye tenke gjennom hva man skal si. Den minste feilberegning i ordvalg kan medføre utskjelling, silent treatment og det som verre er.

 

 

Fasit på hva man skal svare er forresten "Det er fordi du virker så moden. Skulle jeg gått ut fra bilde hadde jeg gjettet maks 22."

 

 

Jeg tipper 28.

Ut i fra opplysninger eller ut i fra bilde?

 

Lenke til kommentar

Kjære med-menn.

Jeg vil nå demonstrere de vi kaller for "kvinnefella".

Under ser dere et eksempel på et spørsmål der man må trå veldig varsomt.

Dere tror kanskje det er et enkelt spørsmål, men under overflaten lurer det farer. Her må man nøye tenke gjennom hva man skal si. Den minste feilberegning i ordvalg kan medføre utskjelling, silent treatment og det som verre er.

 

 

Fasit på hva man skal svare er forresten "Det er fordi du virker så moden. Skulle jeg gått ut fra bilde hadde jeg gjettet maks 22."

 

 

 

Jeg tipper 28.

Ut i fra opplysninger eller ut i fra bilde?
Fasiten gjelder bare hvis man har en eksisterende relasjon. Silent treatment funker bare på folk som bryr seg :p

 

Men uansett så foretrekker jeg ærlighet. Jeg har alltid sett yngre ut enn jeg er, men nå har dessverre alderen innhentet meg :p de fleste gjetter riktig alder på meg i dag, bortsett fra når jeg kjøper alkohol :p

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Jeg er 23-24. Det sa i hvert fall han forrige som så rumpa mi naken. Så det så. :p og før dere sier at han bare sa det for å få seg noe, så sa han det etter at han hadde fått seg noe.

 

*leve i denial*

 

Men da er det jo ikke noe problem. Og det er dessuten ingen andre enn oss to og forumkaféen som vet det om vi for eksempel hadde møttes på fredag.

 

Zarac: jeg kommer til å løpe forbi deg når du snur ryggen til. Haha :p jobber du for drops?

 

Hvis du prøver å snike deg forbi meg, tilkaller jeg vekterne og sørger for at du ikke kommer ombord på bussen din.

 

Jeg jobber for den avdelingen som jeg tror heter Kundeservice og kontroll nå. Men DROPS planlegger togbruddene og er vår nærmeste kontakt etter stasjonens koordinator.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er 23-24. Det sa i hvert fall han forrige som så rumpa mi naken. Så det så. :p og før dere sier at han bare sa det for å få seg noe, så sa han det etter at han hadde fått seg noe.

 

*leve i denial*

Men da er det jo ikke noe problem. Og det er dessuten ingen andre enn oss to og forumkaféen som vet det om vi for eksempel hadde møttes på fredag.

Zarac: jeg kommer til å løpe forbi deg når du snur ryggen til. Haha :p jobber du for drops?

Hvis du prøver å snike deg forbi meg, tilkaller jeg vekterne og sørger for at du ikke kommer ombord på bussen din.

 

Jeg jobber for den avdelingen som jeg tror heter Kundeservice og kontroll nå. Men DROPS planlegger togbruddene og er vår nærmeste kontakt etter stasjonens koordinator.

Vel, da stenger jeg ned alle tilgangene dine på nettbrettet ditt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...