Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Haha! Hvordan kjente du meg egentlig igjen? Du må jo se flere tusen mennesker hver dag. Må ha vært bicepsen min :p

Dette var kanskje første gang du så meg, men det var langt fra første gang jeg så deg.

 

 

 

 

 

Du er ikke den første som tar meg for å være 25 år, så det er ikke så farlig. Dessuten har ikke jeg noen øvre aldersgrense, hint, hint, blunk, blunk.

 

Bestemora mi er nylig enke, skal du ha nummeret?

Ja, hvis hun ser like ung og sprek ut som darkness.

Haha!!! Nå begynner du å freake meg litt ut. Hva skal det bety?

Lenke til kommentar

Nei. Jeg la merke til deg i dag fordi du ikke gikk til bussen sammen med resten av hordene og fordi du var rett foran meg da jeg satt på benken. Jeg måtte tenke et øyeblikk, men jeg syntes du liknet på noen jeg har sett i bildetråden.

Så det var ikke det korte skjørtet mitt som gjorde at du la merke til meg? Haha :p

Hver gang du ser en asiatisk dame tenker du "kanskje det er Darkness!"

Jeg lo. :p

Lenke til kommentar

Som du sa selv, ser jeg tusenvis av mennesker hver dag og mange av dem er jenter med små og trange klær. Så jeg hadde nok ikke husket deg spesielt på grunn av skjørtet ditt.

En ting er å se jenter med små trange skjørt, en annen ting er å se en voksen kvinne i et lite trangt skjørt ^^

 

Haha.

 

Jeg er elendig på dette cougargreiene. Kommer ikke over at du er 21. Er nesten så jeg kunne blitt arrestert.

Lenke til kommentar

 

Som du sa selv, ser jeg tusenvis av mennesker hver dag og mange av dem er jenter med små og trange klær. Så jeg hadde nok ikke husket deg spesielt på grunn av skjørtet ditt.

En ting er å se jenter med små trange skjørt, en annen ting er å se en voksen kvinne i et lite trangt skjørt ^^

 

Haha.

 

Jeg er elendig på dette cougargreiene. Kommer ikke over at du er 21. Er nesten så jeg kunne blitt arrestert.

 

 

Jeg så en jente med ALT for kort dongerishorts, som jo er greit hvis hun hadde hatt rompe nok til å fylle den ut..men det hadde hun ikke, så rompeballene hang bare og slang nede det beina kommer ut...så veldig feil ut.

Lenke til kommentar

 

 

 

Som du sa selv, ser jeg tusenvis av mennesker hver dag og mange av dem er jenter med små og trange klær. Så jeg hadde nok ikke husket deg spesielt på grunn av skjørtet ditt.

En ting er å se jenter med små trange skjørt, en annen ting er å se en voksen kvinne i et lite trangt skjørt ^^

 

Haha.

 

Jeg er elendig på dette cougargreiene. Kommer ikke over at du er 21. Er nesten så jeg kunne blitt arrestert.

Jeg så en jente med ALT for kort dongerishorts, som jo er greit hvis hun hadde hatt rompe nok til å fylle den ut..men det hadde hun ikke, så rompeballene hang bare og slang nede det beina kommer ut...så veldig feil ut.

Den shortsmoten der er bare tacky, uansett rumpe.

Lenke til kommentar

 

Som du sa selv, ser jeg tusenvis av mennesker hver dag og mange av dem er jenter med små og trange klær. Så jeg hadde nok ikke husket deg spesielt på grunn av skjørtet ditt.

En ting er å se jenter med små trange skjørt, en annen ting er å se en voksen kvinne i et lite trangt skjørt ^^

 

Haha.

 

Jeg er elendig på dette cougargreiene. Kommer ikke over at du er 21. Er nesten så jeg kunne blitt arrestert.

 

 

Du har kanskje rett. Du og skjørtet ditt må gjerne komme innom arbeidsplassen min og hilse på en gang til.

 

 

Hvor gammel er du darkness|?

Du kan forresten få lov til å gjette :p

 

 

27? 28?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...