Need44speed Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Gikk er dyr forbi her som lagde en rar pipelyd, kan det ha vært en rev? Så den ikke ordentlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jo er jente, men tenk om jeg spør noen hårsåre som føler seg seksuelt trakassert?? Og er ikke den direkte typen egentlig Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Bare still deg opp langs ei gate, du får sikkert betaling au, winwin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Blir vel slått ned av noen utenlandske horer da Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg ser tegningen, men dessverre, jeg bor ikke i Oslo Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Kanskje det finnes noen sexklubber. Eller det gjør det garantert - jeg vet bare ikke hvor, og hvordan komme inn. Hørte om en hvor det var et krav om at du var splitter naken for å få komme inn. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Noen som har et forslag til noe morsomt jeg kan gjøre gratis i Oslo i morgen formiddag? Trenger noe for og unnslippe sauna-temperaturen som oppstår på hybelen mitt på dagen. Lenke til kommentar
Dorosseru Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hvis jeg bare ville hatt meg ett ligg ville jeg dratt til en bar og prøvd å fiske til meg en one night stand. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) @ General Bork LaserFor et voksent menneske er det nok ikke vanskelig å forsvare seg mot en rev, for et lite barn derimot er den nok farlig. Men det er nok om den først angriper, og det skjer vel relativt skjeldent, med mindre du er ei høne. Endret 28. juli 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Dorosseru Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Er rever farlige? Rever er ganske redde og skeptiske til mennesker, så det skal nok noe til for å bli skadet av rev. Blir du bitt kan du ihvertfall risikere å bli smittet av rabies. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Er rever farlige? Hvis den føler seg truet kan den bite deg - da kan du bli smittet med forskjellig. Men det er som regel bare om du presser den opp i et hjørne. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Smud ^^ Den bare gikk forbi meg og langt vekk,jeg så den var firbeint og tenkte det var en katt, men den lagde syke pipelyder så det var sikkert rev Endret 28. juli 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Men er ikke kjent i oslo er skeptisk til hele greia Ps dør forresten av hete tror keg skal kjøpe vifte imorgen om det er mer igjen Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Var nok en grevling. Du vet, får de tak i ankelen din, så biter de til det knaser!!! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Er rever farlige? Rever er ganske redde og skeptiske til mennesker, så det skal nok noe til for å bli skadet av rev. Blir du bitt kan du ihvertfall risikere å bli smittet av rabies. Har erfart motsatt, men det var bare et engangs tilfelle på telttur med onkelen min som går enormt mye i skogen og har en egen måte med dyr. Reven kom bort til oss etter den hadde vært rundt oss i ca en time, vi gjorde ikke stort mer, den lukta litt på oss og satt der i 5 sekunder før den gikk avsted igjen. Kan være vi bare var kjempeheldige. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 For noen år siden var hele oslo-området (inkludert asker og drammen) helt utsolgt for vifter av alle slag. Da var det vel cirka like varmt som nå. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Det har jo synket litt mot hva det var for noen dager siden... da var det 32 her. Trokke det er mer enn 25 nå. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hjelper lite når sola steiker den lille 18 kvadraten min hele dagen pga to store vindu og klar sikt fra klokka 8 om morgenen til 5-6 tiden eller noe sånn. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Du kan jo dra og bade, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg